پسر هفت ساله لوئیز سوارز به آکادمی اتلتیکو مادرید پیوست

پسر هفت ساله لوئیز سوارز به آکادمی اتلتیکو مادرید پیوست

خبرگزاری فوتبالی - بهترین میراث لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای می تواند تحویل دادن بازیکنی در سطح خودش به دنیای فوتبال باشد.

به گزارش فوتبالی، حالا خبر می رسد که بنجامین پسر لوئیز سوارز در تیم نونهالان اتلتیکو مشغول به کار شده است. باشگاه اتلتیکو تمامی مراحل اداری را طی کرده است و بدین ترتیب پسر مهاجم تازه وارد اتلتیکو پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

بنجامین هفت ساله شیفته فوتبال است. او عاشق بازی کردن است و پیش از این در تمرینات بارسلونا هم بازی کرده بود و حتی با مسی هم بازی کرده بود. حالا به نظر می رسد که او به کارش در شهر مادرید ادامه می دهد و امیدوار است که روزی پا جای پای پدر خود بگذارد.

بحران کرونا باعث شده تا شروع فصل برای تیم های پایه اتلتیکو به تعویق بیافتد. در حال حاضر تمرینات با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حضور بازیکنان به تعداد محدود برگزار می شود.

سوارز بدین ترتیب به لیست بازیکنانی ملحق شد که فرزندانش در آکادمی اتلتیکو بازی می کنند. جولیانو پسر سوم سیئونه اخیرا با اتلتیکو قرارداد حرفه ای بسته است. فرزندان پائولو آسونچائو و سانتی دنیا هم در آکادمی اتلتیکو حضور پیدا کرده بودند. به هر صورت رسیدن به سطح مهاجمی نظیر سوارز خیلی مشکل است هر چند که قطعا این می تواند رویای بزرگی برای بنجامین باشد.

4125