عضویت پدر داور ال کلاسیکو در کانون هواداران رئال مادرید تکذیب شد

عضویت پدر داور ال کلاسیکو در کانون هواداران رئال مادرید تکذیب شد

خبرگزاری فوتبالی - اخیرا رسانه های کاتالونیا ادعا کرده بودند که مارتینز مونوئرا داور ال کلاسیکوی شنبه میان رئال مادرید و بارسلونا در بچگی رئالی بوده و به همراه پدرش در مراسم های یکی از کانون های هواداری رئال مادرید به نام "دوستان بنیدورم" شرکت می کرده است.

به گزارش فوتبالی، حالا سالوینو ناوارو، مدیر کانون هواداری " دوستان بنیدورم" این مسئله را کاملا تکذیب کرد و گفت که داور ال کلاسیکو و نه پدرش را در کانون هواداران رئال مادرید ندیده است. وی اظهار داشت:" من تمامی افرادی که در کانون هواداری ما عضویت دارند یا به ما ارتباط داشته اند را به خوبی می شناسم و از هویت همه آنها اطلاع دارم اما چنین فردی را ندیدم. قضاوت های زیادی را از مارتینز مونوئرا دیدم اما به سود رئال سوت زنده است. اگر می گویند طرفدار رئال مادرید است، احتمالا او طرفدار کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) است و نه تیم بزرگسالان!"

از سویی سالوینو ناوارو گفت که از افرادی که چنین خبری را پخش کرده اند شکایت می کند. وی اظهار داشت :" با چیزهایی که در مورد ما گفته شده موافق نیستیم و با این مسائل برخورد خواهیم کرد."

پنالتی جنجالی لنگله روی راموس در ال کلاسیکوی شنبه باعث شده است تا بارسایی ها به شدت نسبت به عملکرد مونوئرا داور بازی معترض باشند.

4125