واکنش وکیل مظاهری به ادعای باشگاه تراکتور؛ از این باشگاه به AFC، فیفا و مراجع قضایی شکایت می‌کنیم

واکنش وکیل مظاهری به ادعای باشگاه تراکتور؛ از این باشگاه به AFC، فیفا و مراجع قضایی شکایت می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- وکیل رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به اطلاعیه امروز باشگاه تراکتور از طرح شکایت از این باشگاه به AFC، فیفا و مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، به دنبال اطلاعیه امروز (دوشنبه) باشگاه تراکتور تبریز درباره پرونده رشید مظاهری دروازه‌بان فعلی تیم فوتبال استقلال، صادقی وکیل مظاهری پاسخ ادعای باشگاه تراکتور را داد که به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

اخیراً بیانیه‌ای از طرف روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز در کانال رسمی تلگرامی باشگاه تراکتور منتشر شده که در آن اتهامات واهی علیه آقای رشید مظاهری و ارکان قضایی فدراسیون محترم فوتبال به قصد تشویش اذهان عمومی درج شده است. لذا با توجه به شرایط به وجود آمده ترجیح دادیم سکوت خود را شکسته و پاسخی در شأن نویسنده متن و تأییدکننده و منتشرکننده آن تهیه و در رسانه‌های جمعی منتشر کنیم.

در بیانیه ذکر شده اتهاماتی مبنی بر عدم حضور در تمرینات علیه آقای مظاهری به قصد تبانی ذکر شده است در حالی که قرارداد آقای مظاهری با باشگاه تراکتورسازی تبریز در سال 98 تنظیم و امضا شد. در قرارداد برای یک فصل مبلغی در نظر گرفته و مقرر شد برای فصل‌های بعد از فصل 99-98 توافق جدیدی صورت گیرد که با وجود پیگیری مکرر و متعدد با مالک باشگاه تراکتورسازی، مدیرعامل و برخی مدیران اجرایی باشگاه هیچ‌کدام حاضر به مذاکره جهت تمدید قرارداد نشدند و توافقی حاصل نشد که اسناد پیام‌ها و تماس‌های ذکر شده موجود است. همچنین بر اساس مصاحبه صورت گرفته سرمربی سابق باشگاه تراکتورسازی، برای دو مسابقه نیمه نهایی و فینال جام حذفی به آقای مظاهری به دلایل فنی استراحت داده شده بود.

لازم به ذکر است در قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ و قرارداد ارائه شده وکیل باشگاه تراکتورسازی در جلسه بررسی شکایت باشگاه تراکتورسازی از آقای مظاهری در کمیته تعیین وضعیت، تغییرات و الحاقاتی بدون اطلاع و هماهنگی و تأیید آقای مظاهری در قرارداد داده شده بود که با بررسی دقیق توسط کارشناس رسمی تشخیص خط و اثرانگشت دادگستری تغییرات و الحاقات مشخص و محرز شد.

در بخش دیگری از این بیانیه با توهین و بی‌احترامی فراوان اتهاماتی علیه ارکان قضایی فدراسیون محترم فوتبال ذکر شده که به‌ نوبه خود ضمن تشکر از رئیس محترم فدراسیون و سایر ارکان آن از جمله حراست، کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت، تمامی موارد ذکر شده را غیرقابل‌ قبول، غیراخلاقی و غیرقانونی می‌دانم و با توجه به رویه قضایی و انضباطی، باشگاه تراکتور باید ضمن عذرخواهی رسمی در مراجع قضایی و انضباطی، پاسخگو باشد. از فدراسیون محترم فوتبال هم انتظار می‌رود با برخورد سخت‌گیرانه قانونی مقابل این‌گونه اقدامات غیرقانونی و هوچی­‌گری رسانه‌ای و اتهام‌زنی باشگاه تراکتورسازی تبریز که مسبوق به سابقه بوده و در قبال هر بازیکنی که از این باشگاه جدا می‌شود اقدام به اتهام‌زنی و جوسازی و تخریب می‌نماید مقابله کند تا شاهد فضایی سالم و ورزشی در عرصه فوتبال ایران باشیم.

 همچنین با توجه به اتهامات و توهین‌هایی که علیه آقای مظاهری در بیانیه رسمی روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی ذکر شده است، قطعاً از طریق مراجع قضایی و انضباطی فدراسیون محترم فوتبال، AFC، فیفا و مراجع قضایی قوه محترم قضاییه موضوع تا حصول نتیجه نهایی و برخورد با خاطیان و متهمان پیگیری می‌شود.

همچنین دوستانه به باشگاه تراکتورسازی  متذکر می‌شوم به‌ جای این‌گونه اقدامات غیراخلاقی و اتهام‌زنی و هوچی‌گری رسانه‌ای و تهدید، سعی در تغییر در رفتار و نحوه مدیریت باشگاه خود کنند تا بتوانند هواداران محترم باشگاه تراکتورسازی را خوشحال و شاد کنند».

4731