سوالی که باید رسول پناه به آن جواب دهد: چرا به نهادهای نظارتی اطلاع نداد؟

سوالی که باید رسول پناه به آن جواب دهد: چرا به نهادهای نظارتی اطلاع نداد؟

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس که این روزها باید خود را برای حضور قدرتمند در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند، درگیر حواشی عجیبی شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از بازگشت پرسپولیس از قطر بعضی بازیکنان که از رقم قرارداد خود رضایت نداشتند سعی می کردند با مذاکره مشکلات خود را بر طرف کنند اما در این بین موضوع شجاع خلیل زاده و جدایی او به یک بحران بزرگ بدل شد تا این که واکنش های عجیب رسول پناه را در پی داشته است. 

البته موضوع جدایی شجاع خلیل زاده فقط بخشی از اختلافات درون باشگاه پرسپولیس است چرا که مسائل و مشکلات مالی و بعضی خواسته های عجیب رابطه بین تیم و باشگاه را تیره و تار کرده بود.

قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات حرف و حدیث های زیادی درباره نقش یک ایجنت در جذب بازیکن برای پرسپولیس مطرح شد. در آن مقطع در فضای مجازی شایعه شده بود که یک مدیر برنامه معروف تلاش زیادی انجام داد تا بازیکنان جدید مدنظر سرمربی قرمزها از طریق او به پرسپولیس محلق شوند که البته به صورت رسمی این خبرها و شایعات مطرح نشد اما مهدی رسول پناه در یک فایل تصویری صحبت از موضوعی می کند که بی ارتباط با شایعات این مدیربرنامه معروف نیست.

صحبت های رسول پناه در این فایل تصویری نشان می دهد بر اساس ادعاهای او کنار گذاشتن محسن ربیع خواه ارتباطی به مسایل فنی نداشته است. هر چند رسول پناه به صورتی بسیار بد مسایلی را مطرح کرد و البته مجبور به کناره گیری شد اما باید ادعاهای او هم بررسی شود‌. اگر ادعاها و مخصوصا این ادعای او درباره ایجنت معروف درست باشد مشخص می شود دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس هم از یک کانال خاص به این تیم ملحق شده اند. 

باید یک سوال از رییس کنونی هیات مدیره پرسپولیس مطرح شود. مهدی رسول پناه که از ارتباط های ناسالم خبر داشته و همیشه ادعا می کرد ماجراهای مشکوک پرسپولیس را به نهادهای نظارتی اطلاع می دهد، چرا اطلاعات این ماجرا در اختیار نهادهای نظارتی قرار نداد؟

7655