نقش ویژه آقایی که نمی خواهد مدیرعامل شود

نقش ویژه آقایی که نمی خواهد مدیرعامل شود

خبرگزاری فوتبالی- در پی اظهارات جنجالی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس و استعفای قابل پیش بینی او حالا گمانه زنی ها درباره جانشین اش آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، با اینکه برخی علی رغبتی عضو هیات مدیره  را که به تازگی هم استعفا داده و منتظر تایید آن است گزینه اصلی سرپرستی باشگاه پرسپولیس می دانند اما برخی منابع خبری از شانس بالای محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای تصدی پست سرپرستی باشگاه تا دو روز پیش خبر می دهند. 

گفته می شود علیپور در هفته گذشته و بعد از صحبت های جنجالی رسول پناه برای جلوگیری از هر گونه حاشیه بیستر و تقابل کادر فنی با سرپرست باشگاه، جلسه ای یک ساعته در محل تمرین قرمزها با یحیی گل محمدی برگزار کرد و در این جلسه به او اعلام کرده که صحبت های رسول پناه مورد تایید هیات مدیره این باشگاه نیست و اعضای هیات مدیره حامی سرمربی پرسپولیس و اعضای کادر فنی هستند.

علیپور بعد از جلسه با یحیی گل محمدی، گفت و گو های کوتاهی نیز با بزرگان تیم از جمله سیدجلال حسینی، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا داشته است.

شایان ذکر است در این مدت که روابط رسول پناه و کادرفنی پرسپولیس با هم تیره و تار شده بود، یحیی با علیپور در ارتباط بوده است و مواردی که لازم بوده به هیات مدیره و مدیران باشگاه منتقل شود از طریق وی انجام می گرفت.

برخی ها حضور علیپور در جلسه با کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس را بی ارتباط با سرپرستی باشگاه پرسپولیس نمی دانند.

علیپور بعد از جلسه ای که در محل تمرین پرسپولیس برگزار کرد از مدیر رسانه ای این تیم خواست تا این موضوع حضور وی در تمرین رسانه ای نشود.

عضو هیات مدیره قرمزها روز چهارشنبه و بعد از گمانه زنی ها درباره انتخاب وی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اعلام کرد علاقه ای به این پست ندارد و اگر هم پیشنهاد شود این پست را قبول نمی کند و ترجیح می دهد عضو هیات مدیره باقی بماند.

7655