ادعای تراکتوری‌ها تمرکز دروازه‌بان استقلال را بر هم می‌زند؟

ادعای تراکتوری‌ها تمرکز دروازه‌بان استقلال را بر هم می‌زند؟

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای پیوستن رشید مظاهری به استقلال حواشی بسیار داشته است و مدیران باشگاه تراکتور همچنان به رفتار مظاهری انتقاد دارند.

به گزارش فوتبالی، حدود 2 ماه پیش بود که مظاهری پیش از دیدار حساس تراکتور با نفت مسجد سلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساز جدایی از تراکتور را کوک کرد و از دسترس خارج شد. ساکت الهامی سرمربی وقت تراکتور که برای بازی برابر نفت مسجد سلیمان روی مظاهری حساب کرده بود مجبور شد از محمدرضا اخباری دروازه بان دوم تراکتور که مصدوم هم بود استفاده کند. تراکتور البته موفق شد با شکست نفت مسجد سلیمان در مرحله نیمه نهایی و پیروزی برابر استقلال در فینال یک جام ارزشمند را کسب کند اما آنها همچنان به نحوه جدایی مظاهری انتقاد دارند. در اخبار چند روز اخیر داشتیم که مظاهری در پروند شکایت باشگاه تراکتور پیروز شده است.

در واقع مظاهری بعد از شکایت باشگاه تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به دلیل غیر قانونی بودن فسخ یکطرفه قراردادش ادعایی را مطرح کرد که تراکتوری ها در قرارداد او دست برده اند و ظاهرا کارشناس خط هم این موضوع را تایید کرده اما تراکتوری ها این موضوع را رد می کنند و اعتقاد دارند تخلفی انجام نداده اند و معتقد هستند مظاهری در شرایطی حساس و با اطلاع از این موضوع که اخباری دروازه بان دوم تراکتور دچار مصدومیت بوده تیم را در آستانه بازی نیمه نهایی و فینال جام حذفی تنها گذاشته است. اما حالا تراکتوری ها بعد از این ماجراها صبح امروز با انتشار بیانیه ای رسما اعلام کردند به حکم صادر شده اعتراض دارند (البته این حکم تا این لحظه روی سایت فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است) و خواستار عدم صدور مجوز بازی برای مظاهری شده اند.

اما در بخش ابتدایی بیانیه تراکتوری ها موضوع تبانی مظاهری با استقلالی ها مطرح شده و اینگونه آمده است: «بدینوسیله به استحضار هواداران باشگاه تراکتور می‌رساند، جناب آقای رشید مظاهری دروازه‌بان این باشگاه در فصل ۹۸- ۹۹ با رفتار  غیرحرفه‌ای پیش از پایان فصل با عدم حضور در تمرین مورخه‌ی سوم شهریورماه سال جاری و به تبع آن عدم حضور در اردوی پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، علنا با رفتار خود شائبه تبانی به نفع رقبای این تیم یعنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در ذهن تداعی کرد، چرا که ایشان به شکل واضح از مصدومیت دیگر دروازه‌بان این تیم یعنی جناب آقای محمدرضا اخباری آگاهی کامل داشته و می‌دانست عدم حضورش ضربه‌‌ی کاری بر پیکر تیم تراکتور خواهد بود. لذا با فرستادن پیام های مختلف جهت ترک تیم و فسخ قرارداد اقدام کرد.

با ذهنیت‌های شکل ‌گرفته، عقد قرارداد با تیم استقلال بلافاصله پس از پایان فصل شائبه تبانی را بیش از پیش به ذهن متبادر کرده و وجود دلایل پشت‌پرده را در ذهن همگی ایجاد کرد. ارکان فدراسیون فوتبال بدون اینکه در مورد مطالبه‌ی‌ جناب آقای رشید مظاهری به این باشگاه اخطاری داده باشد تا مستندات پرداخت‌ها و جرائم کمیته انضباطی باشگاه برای ایشان به آن کمیته ارائه شود اقدام به صدور رای بر علیه این باشگاه کرده است.»

حالا که جدال حقوقی تراکتوری های با مظاهری وارد فاز جدید شده و تراکتوری ها از تبانی دروازه بان سابق خود با آبی های پایتخت صحبت می کنند، باید دید مظاهری می تواند تمرکزش را برای حضور قدرتمند و رقابت با سید حسینی رقیب سرسختش در استقلال حفظ کند یا خیر. 

9697