پاسخ مودریچ به طعنه‌ی دی یونگ پس از 2 سال

پاسخ مودریچ به طعنه‌ی دی یونگ پس از 2 سال

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه 3 بر 1 بارسلونا را در ال کلاسیکو شکست داد تا از بحران خارج شود. گل سوم رئال مادرید توسط لوکا مودریچ به ثمر رسید. او در حالی که به عنوان یار تعویضی و جایگزین فدریکو والورده وارد میدان شده بود، عملکرد خوبی داشت و تیر خلاص مادریدی ها را به بارسلونا زد. او پس از بازی با انتشار یک استوری در اینستاگرام، به نوعی به طعنه‌ای که فرنکی دی یونگ در اوایل سال 2019 به او زده بود پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، در اولین مرحله از دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19، آژاکس با نتیجه 4 بر 1 رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داده بود. فرنکی دی یونگ در آن زمان بازیکن آژاکس بود و پس از چیره شدن بر رئال مادرید، برای لوکا مودریچ کری خوانده بود. اکنون فرنکی دی یونگ در بارسلونا توپ می‌زند و شاهد شکست سه بر یک تیمش مقابل رئال مادرید با گلزنی مودریچ بود.

پس از بازی آژاکس و رئال مادرید، فرنکی دی یونگ عکسی را در حال عبور از لوکا مودریچ منتشر کرده بود. اکنون لوکا مودریچ پس از پیروزی مقابل بارسلونا، تصویری را از خودش در حال گلزنی و زمانی که دی یونگ را پشت سر گذاشته، منتشر کرده است تا به نوعی به کری خوانی و طعنه‌ی او پاسخ داده باشد.

1470