"ماشاالله" و "الحمدلله" گفتن کریم بنزما برای حبیب نورماگمدوف

"ماشاالله" و "الحمدلله" گفتن کریم بنزما برای حبیب نورماگمدوف

خبرگزاری فوتبالی - خداحافظی حبیب نورماگمدوف بدون شک شوک بزرگی برای علاقه‌مندان به این ورزش بود چرا که این قضیه به معنای پایان دوران سلطه‌ی او بر UFC و مبارزه های درون قفس است. او در بخش سبک وزن این رشته بدون رقیب بود و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ این رشته شد. بازیکنان مختلفی برای او پیغام فرستادند اما کریم بنزما به شکل ویژه تری برای خداحافظی او پیام فرستاد.

به گزارش فوتبالی، از آنجایی که خبیب از مسلمانان اهل داغستان است و کریم بنزما هم اصالتا الجزایری است، مهاجم رئال مادرید در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با انتشار این عکس از اسطوره‌ی سازمان UFC، دو هشتگ "ماشاالله" و "الحمدلله" را قرار داد و همچنین حروف G.O.A.T را که به معنای بهترین در کل تاریخ است در وصف حبیب نوشت.

حبیب نورماگمدف اسطوره بدون شکست UFC با دفاع مجدد و بی نظیرش از کمربند قهرمانی، با دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد. او در بخش سبک وزن این رشته بدون رقیب بود و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ این رشته شد. حبیب پس از تکرار مجدد قهرمانی‌اش در جهان، به خاطر فوت پدرش بر اثر ویروس کرونا از این ورزش خداحافظی کرد. او جاستین گیچی را در دیدار نهایی این سری از رقابت‌ها شکست داد.

1470