نتیجه تست کرونای رونالدینیو مثبت از آب درآمد

نتیجه تست کرونای رونالدینیو مثبت از آب درآمد

خبرگزاری فوتبالی - ویروس کرونا تاثیرات زیادی بر دنیای فوتبال داشته است. از زمان شیوع این ویروس، بازیکنان مطرحی به آن مبتلا شده‌اند که می‌توان از مطرح ترینِ آن‌ها به نیمار، امباپه، زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو اشاره کرد. اکنون ستاره سابق بارسلونا و میلان یعنی رونالدینیو هم به این ویروس مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو که چندی پیش از بازداشت در پاراگوئه آزاد شده بود اکنون به ویروس کرونا مبتلا شده است. رونالدینیوی 40 ساله در ماه مارس ( اسفند سال گذشته ) به دلیل تلاش برای ورود به کشور پاراگوئه با استفاده از یک پاسپورت جعلی بازداشت شده بود. او به همراه برادرش و روبرتو دی آسیس موریرا، مدیر برنامه های خود، از ماه مارس محکوم شده و حکم بازداشت آنها صادر شد. او پس از طی کردن دوران بازداشت خود اکنون به ویروس کرونا مبتلا شده است و باید به قرنطینه برود.

رونالدینیو که یکی از ستارگان تاریخ بارسلونا و میلان به حساب می‌آید در 97 بازی برای تیم ملی برزیل بین سال های 1999 تا 2013، 33 گل به ثمر رساند. او در بارسا شماره 10 را بر تن می‌کرد و چندی پیش گفته شده بود که مسی هم به خاطر علاقه به او شماره 10 بارسلونا را انتخاب کرده است. باید دید که پس از 2 هفته روند بهبود رونالدینیو به چه شکل خواهد بود.

1470