رکوردی جالب در سری آ؛ گلزنی دو برادر در یک بازی!

رکوردی جالب در سری آ؛ گلزنی دو برادر در یک بازی!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته پنجم از سری آ، ناپولی و بنونتو به مصاف هم رفتند و در نهایت ناپولی با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید این بازی رکوردی جالب را در تاریخ لیگ ایتالیا ثبت کرد؛ گلزنی دو برادر به تیم‌های یکدیگر!

به گزارش فوتبالی، ناپولی در این فصل از لیگ ایتالیا تاکنون عملکرد خوبی داشته است. آن‌ها تاکنون 4 برد و 1 شکست داشته‌اند و در تعقیب صدر نشین هستند. نکته‌ای جالب در دیدار این تیم با بنونتو وجود داشت و آن هم اینکه دو برادر در یک بازی رو در روی هم قرار ‌گرفتند. لورنزو اینسینیه در ناپولی و روبرتو اینسینیه در بنونتو توپ می‌زند و در این بازی مقابل هم قرار گرفتند تا در دنیای فوتبال شاهد حضور دو برادر به عنوان رقیب یکدیگر باشیم. اما نکته جالبی که منجر به ثبت رکوردی تاریخی در این بازی شد، گلزنی این دو بود. هم لورنزو اینسینیه و هم روبرتو هر دو گلزنی کردند. روبرتو اینسینیه در دقیقه 30 تک گل بنونتو را به ثمر رساند و لورنزو هم در دقیقه 60 گل اول ناپولی را وارد دروازه تیم حریف کرد.

این اتفاق تاکنون در لیگ ایتالیا نیفتاده بود که دو برادر رو در روی همدیگر قرار بگیرند و گلزنی کنند اما برادران اینسینیه این رکورد را به نام خودشان در تاریخ سری آ ثبت کردند!

1470