غایب جدید بارسلونا برای بازی مقابل یوونتوس در تورین

غایب جدید بارسلونا برای بازی مقابل یوونتوس در تورین

خبرگزاری فوتبالی - فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی بارسلونا دیروز در ال کلاسیکو در نیوکمپ دچار مصدومیت شد وبازی چهارشنبه مقابل یوونتوس در تورین و بازی بعدی لالیگا مقابل آلاوز در روز شنبه را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، هافبک برزیلی که 90 دقیقه مقابل رئال مادرید بازی کرد، امروز تست پزشکی داد و مشخص شد که دچار مصدومیت شده است. باشگاه بارسلونا زمان دقیق مصدومیتش را اعلام نکرده اما به نظر می رسد که کوتینیو دو بازی بعدی را قطعا از دست می دهد اما به بازی هفته آینده مقابل دیناموکیف و بعد از آن رویارویی با بتیس در لالیگا خواهد رسید. کوتینیو مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی برزیل برای دو بازی مقابل ونزوئلا و اروگوئه هم نخواهد داشت.

کوتینیو در پنج تا از شش بازی فصل بارسلونا فیکس بود و مقابل ختافه کار را از روی نیمکت آغاز کرد. در غیاب وی به نظر میرسد که کومان مجبور است که در ترکیبش تغییراتی ایجاد کند. احتمال دارد که پدری 17 ساله همچچنان در ترکیب بماند و در پست هافبک هجومی بازی کند. گزینه دیگر این است که مسی در پست هافبک هجومی قرار بگیرد و گریزمن جلوی او بازی کند و بدین ترتیب فاتی می تواند به چپ برود و یکی از میان ترینکائو و دمبله در راست قرار می گیرند. گزینه دیگر این است که گریزمن در پست هافبک هجومی و پشت مسی بازی کند.

4125