ماجرای "ان‌شاءالله" گفتن رونالدو در لایو اینستاگرام چه بود؟

ماجرای "ان‌شاءالله" گفتن رونالدو در لایو اینستاگرام چه بود؟

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفته است. او در این مدت یک بار در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام لایو گرفت. لایوی که نکته‌ای جالب در آن بود. او به درخواست یکی از مخاطبانش گفت "ان‌شاءالله" اما علت آن چه بود؟

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو یکی از دوستان و حامیان حبیب نورماگمدف، بوکسور معروف روسی، است. او به تازگی از دنیای UFC خداحافظی کرده است. خبیب در آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود باید به مصاف جاستین گیچی می‌رفت تا در صورت پیروزی بر بام دنیا بایستد. حبیب به تازگی پدر خود را به خاطر ویروس کرونا از دست داده است. چند روز پیش در لایو اینستاگرامی کریستیانو رونالدو، یکی از مخاطبانِ فوق ستاره پرتغالی به حبیب اشاره کرد، و رونالدو در جواب او گفت که حبیب قطعا در بازی بعدی خود پیروز خواهد شد و قهرمان می‌شود. رونالدو در ادامه به درخواست مخاطبش برای روی دادن این اتفاق گفت:"ان‌شاءالله"

گفتنی است که خبیب اصالتا از مسلمانان اهل داغستان است و به همین دلیل کریستیانو رونالدو از لفظی که مسلمانان به کار می‌برند استفاده کرده است. رونالدو قبلا چندین بار با این بوکسور دیدار کرده است و یکی از دوستان نزدیک او به حساب می‌آید.

1470