گاف جالب داور ال کلاسیکو در گزارش بازی

گاف جالب داور ال کلاسیکو در گزارش بازی

خبرگزاری فوتبالی - اولین ال کلاسیکوی فصل 21-2020 با پیروزی رئال مادرید در مقابل بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه سه بر یک به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، بحث داوری خوان مارتینز مونوئرا داور ال کلاسیکو جنجال های زیادی را برانگیخت هر چند که کارشناسان داوری درم مورد تصمیم های وی چندان اتفاق نظر نداشتند و هر کدام نظرهای مختلفی را در این زمینه داشتند.به هر صورت رئال مادرید با این پیروزی از بحران خارج شد در حالی که بارسلونا وارد بحران جدیدی شد.

حالا اشتباه نسبتا عجیب مارتینز مونوئرا داور ال کلاسیکو در گزارش داوری بازی جنجال ساز شده است. داور والنسیایی در گزارش خود به اشتباه محل برگزاری بازی را به جای "نیوکمپ" ، ورزشگاه "بنیتو ویامارین" اعلام کرده است یعنی ورزشگاه باشگاه بتیس!

این اشتباه مارتینز مونوئرا در سایت فدراسیون فوتبال اسپانیا هم ثبت شده است که با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده و برخی مدعی شده اند که داوری که مرتکب چنین بی دقتی می شود و محلی که در آن برای قضاوت بازی حضور یافته را اشتباه قید می کند، لیاقت سوت زدن بازی حساس میان رئال مادرید و بارسلونا را ندارد. 

شب گذشته برای اولین بار در 14 سال اخیر در لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برای رئال مادرید پنالتی گرفته شد و رئال مادرید توانست پیروزی ارزشمندی را در نیوکمپ به دست بیاورد.

4125