پیام کریستیانو رونالدو برای خداحافظی حبیب نورماگمدوف

پیام کریستیانو رونالدو برای خداحافظی حبیب نورماگمدوف

خبرگزاری فوتبالی - حبیب نورماگمدوف، بوکسور معروف و پر افتخار روسی، رسما از این حرفه خداحافظی کرد. او که به عقاب داغستان مشهور است در 32 سالگی تصمیم گرفت که از دنیای UFC خداحافظی کند. او یکی از دوستان کریستیانو رونالدو بود. فوق ستاره پرتغالی پس از خداحافظی او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام برایش استوری گذاشت.

به گزارش فوتبالی، خداحافظی حبیب نورماگمدوف بدون شک شوک بزرگی برای علاقه‌مندان به این ورزش بود چرا که این قضیه به معنای پایان دوران سلطه‌ی او بر UFC و مبارزه های درون قفس است. او در بخش سبک وزن این رشته بدون رقیب بود و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ این رشته شد. گفتنی است که او پس از تکرار مجدد قهرمانی‌اش در جهان، به خاطر فوت پدرش از این ورزش خداحافظی کرد. او جاستین گیچی را در دیدار نهایی این سری از رقابت‌ها شکست داد و بار دیگر بر بام دنیا ایستاد. این برای آخرین بار بود که حبیب را بر قله‌ی این رقابت‌ها می‌بینیم. حبیب نورماگمدوف

حبیب به رکورد افسانه‌ای ۲۹ مبارزه بدون شکست رسید اما بی آنکه شادی کند در اندوه پدرش گریست. کریستیانو رونالدو در بخش استوری اینستاگرامش با انتشار این تصویر نوشت:" تبریک میگویم برادر،  پدرت به تو افتخار می کند."

1470