نصرتی: مدیران غیر ورزشی کارایی لازم را ندارند/ از جدایی نادری متعجب شدم

نصرتی: مدیران غیر ورزشی کارایی لازم را ندارند/ از جدایی نادری متعجب شدم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از مدیرانی در فوتبال استفاده شود که سابقه ورزشی دارند چون قطعاً در این صورت کارآمدتر خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمد نصرتی در خصوص استعفای «مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من این استعفا به موقع بود و سرپرست باشگاه بعد از حواشی ایجاد شده باید می‌رفت زیرا او شرایط را به خوبی مدیریت نکرد.  طبق اعتقاد رسول پناه تیم در زمان او به فینال راه پیدا کرد و نکته مثبتی بود اما وقتی همه ناراضی هستند و معلوم است مشکل وجود دارد، نمی‌توان مدیریت کرد. به نظر من بیشتر این موفقیت نتیجه تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم است.

نصرتی همچنین اشاره‌ای به پیوستن مدافع پرسپولیس به الریان قطر داشت و افزود: شجاع خلیل‌زاده به خاطر پیشنهاد مالی خوبی که به او شد رفت تا به آینده خود در زمینه فوتبال و مالی کمک کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص جدایی «محمد نادری» عنوان کرد: من خودم خیلی تعجب کردم. با توجه به جدایی شجاع، نادری می‌توانست در دو پست مرکزی و چپ به میدان برود. از دست دادن این بازیکن به مدیریت برمی‌گردد که نتوانست او را حفظ کند و نادری به استقلال رفت.

نصرتی در پایان در خصوص شرایط تیم فوتبال «گل ریحان» البرز تصریح کرد: ما در شهر محلات و شهرکرد اردو زده‌ایم. سعی می‌کنیم تیم را به خوبی ببندیم؛ تعدادی از بازیکنان لیگ برتری به سمت تیم ما سرازیر می‌شوند که این قضیه در موفقیت ما تاثیرگذار است.

7413