ویسی: بعضی از تیم‌ها آماده نیستند و ما را تاب می‌دهند!

ویسی: بعضی از تیم‌ها آماده نیستند و ما را تاب می‌دهند!

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بودن 4 بازیکن به ما کمک می‌کرد اما فکر می‌کنم از نبودنشان آسیبی نبینیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، عبدالله ویسی در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان اظهار داشت: از بدنسازی خارج شدیم و مثل همه تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی را انجام می‌دهیم که به خواسته‌های تاکتیکی خودمان برسیم. متاسفانه یا خوشبختانه بازی‌ها یک هفته عقب افتاد و می‌توانیم کارمان را بهتر انجام بدهیم. 

وی ادامه داد: 5-6 بازیکن اصلی را از دست دادیم و جایگزین کردیم. آن‌ها بخواهند هماهنگ شوند مدتی طول می‌کشد. امیدواریم هفته اول مسابقات با آمادگی نسبی وارد بازی‌ها شویم که ضرر و زیانی نبینیم. 

سرمربی پیکان در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: 50-60 درصد راضی هستم. از لیست اول را نتوانستیم خرید کنیم. چون بازیکنان واقعا گران قیمت بودند و بودجه ما آنقدر نبود که بخواهیم نفرات جایگزین را از نفرات اصلی تیم‌های دیگر بیاوریم. اما باز هم راضی هستیم و امیدواریم در زمان باقی مانده هماهنگی لازم را ایجاد کنیم و تیممان از نظر تاکتیکی تیم خوبی در مسابقات باشد. در مجموع نقل و انتقالات بد نبود.

ویسی در مورد اینکه پیکان در چندسال اخیر مشکل دروازه‌بان داشته و حالا دروازه‌بان ارمنی این تیم هم جدا شده، گفت: مهمترین نقطه زمین دروازه است. چون آخرین نقطه است و هیچ اشتباهی از دروازه‌بان پذیرفته نمی‌شود. واقعا گلر خوب مثل پدر و مادر خوب و شاید حتی بالاتر برای یک مربی است. چون تمام یک زندگی باشگاه به خوبی و آمادگی گلر بستگی دارد. ما دریس را آوردیم، امینی و رضایی را هم داریم که جوانان خوبی هستند. شیخ ویسی هم تجربه خودش را به آن‌ها منتقل می‌کند. امیدوارم امسال از ناحیه دروازه آسیب نبینیم. 

وی در مورد جدایی امامعلی، موسوی، مغانلو و واسعی عنوان کرد: واقعا 4 ستون اصلی تیم ما رفتند و جایگزین کردن آن‌ها برای ما بسیار سخت است. مخصوصا اینکه باید بیایند هماهنگ شوند. به هرحال آن‌ها 4-5 سال اینجا بودند. کار بسیار مشکلی داریم. امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر اتفاقات بدی که برایمان در نقل و انتقالات رقم خورد و آن بازیکنان را از دست دادیم، بازیکنان جدید بتوانند خوب کار کنند و سریع کار را جمع کنیم تا آسیب نبینیم. بودنشان به ما کمک می‌کرد اما فکر می‌کنم از نبودنشان آسیبی نبینیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه برخی مربیان معتقدند تعویق مسابقات لیگ برتر به خاطر ناآمادگی برخی تیم‌ها صورت گرفت نه بحث کرونا، اظهار داشت: من هم اعتقادم همین است. مربیان درست می‌گویند. به هرحال بعضی از تیم‌ها آماده نیستند و ما را تاب می‌دهند! مثل همیشه به مردم دروغ می‌گوییم.

وی ادامه داد: اگر کرونا است در جامعه برای همه است. پس اصلا بازی‌ها را برگزار نکنند. شرایط به گونه‌ای است که تمام ادارات، شرکت‌ها و اماکن عمومی باید دوباره تعطیل شوند. این اتفاق نیفتاد. به ما برنامه و نامه دادند. برای آبادان بلیت گرفتیم. آماده بودیم اما لیگ شروع نشده به خاطر بلیت‌ها ضرر دادیم.

ویسی در مورد هدفگذاری پیکان در لیگ بیستم گفت: مطمئنا هیچ تیمی برای فرار از سقوط نمی‌جنگد. در طول فصل راندمان کاری تیم‌ها مشص می‌شود. من هم تجربه قهرمانی و صعود و کسب سهمیه دارم و هم تجربه نیفتادن، و این‌ها کمک می‌کند که تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. امیدوارم تنمان مثل لیگ قبلی نلرزد و بتوانیم به برنامه‌ای برنامه‌ای که به باشگاه دادیم و ترسیمی که در جدول مربوطه کردیم، برسیم و اذیت نشویم. 

وی در مورد تقابل با نفت آبادان تحت هدایت سیروس پورموسوی در هفته اول لیگ برتر، عنوان کرد: همانقدر که من از سید شناخت دارم، او هم از من شناخت دارد. تیم آبادان است و ریشه دارد. آن روز مشخص می‌شود که برنامه‌های تیم چقدر می‌تواند پیاده شود و چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. تا سوت پایان داور هیچ چیزی مشخص نیست اما شناخت خوبی از هم داریم.

7413