اهل شاخه: مشکلات مالی باعث شد بیشتر بازیکنان صنعت نفت جدا شوند/ شاید لغو لیگ فکر خوبی باشد

اهل شاخه: مشکلات مالی باعث شد بیشتر بازیکنان صنعت نفت جدا شوند/ شاید لغو لیگ فکر خوبی باشد

خبرگزاری فوتبالی- مدافع صنعت نفت آبادان می‌گوید اگر قرار باشد به سلامتی ورزشکاران لطمه وارد شود، شاید لغو کردن لیگ فکر خوبی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، محمد اهل شاخه درباره شرایطش در صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر شرایط نسبتاً خوبی را دارم. سال گذشته سال خوبی برای من بوده و امسال هم دارم تلاش می‌کنم بهتر از سال گذشته باشم و به آن آمادگی که باید برسم. متاسفانه تمرینات تیم‌مان به دلیل بحث‌های انتخاب سرمربی و بودجه دیر شروع شد اما خدا را شکر دو هفته‌ای است که داریم تمرین می‌کنیم و شرایط بدنی‌مان نسبتاً بهتر شده است اما هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیدیم. ان‌شاءالله در روزهای باقی مانده بتوانیم تمریناتی که مربی‌هایمان در نظر گرفته‌اند را انجام بدهیم و به مرز آمادگی لازم برسیم.

او درباره جدایی اغلب بازیکنان فصل گذشته صنعت نفت گفت: سال گذشته یک سری مشکلات در تیم‌مان وجود داشت که بیشترش به بحث های مالی برمی‌گردد. بچه‌ها پارسال خیلی اذیت شده بودند و یکی از دلایلی که اکثر بازیکنان از ما جدا شدند، مشکلات مالی بود چراکه آن‌ها خیلی اذیت شده بودند. من هم امسال باتوجه به عملکرد فصل گذشته‌ام پیشنهادات زیادی داشتم اما با تیم صنعت نفت قرارداد داشتم و نمی‌توانستم جدا شوم و در آبادان هم ماندم و امیدوارم امسال هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا ببینیم سال دیگر چه خواهد شد.

مدافع صنعت نفت آبادان در رابطه با کار با سید سیروس پورموسوی، عنوان کرد: من تا امروز تجربه کار با او را نداشتم اما او در عین حال که جوان است، تجربه هم دارد و چند سال است در لیگ دارد مربی‌گری می‌کند. او از بار فنی خیلی خوبی برخوردار است و در کنارش امیرحسین پیروانی، قنبری و بچاری فعالیت دارند که مربی‌های خیلی خوبی هستند و تمرینات خوبی را برای ما گذاشته اند. امیدوارم امسال با کمک هم سال خوبی داشته باشیم.

او درباره تعویق لیگ برتر گفت: باتوجه به این که تمرینات مان را دیر شروع کردیم و شرایط مان مشخص نشده بود، تعویق لیگ برتر به نفع‌مان شد و در این مدتی که تا شروع لیگ باقی مانده، امیدوارم با تمریناتی که کادرفنی برای ما تدارک دیده‌اند، به آمادگی لازم برسیم و از همان بازی اول با کسب سه امتیاز دل هواداران را شاد کنیم.

اهل شاخه درباره گمانه زنی‌هایی درخصوص لغو لیگ برتر بیان کرد: اگر لیگ لغو شود، برای ما خیلی بد می‌شود اما به هر حال ابتدا بحث سلامتی مطرح است و سلامت هر کسی مهم است و ما هم انسانیم. سلامتی اولین چیزی است که در اولویت قرار گرفته شود و به نظر من اگر قرار باشه به سلامتی ورزشکاران لطمه وارد شود و به ضررمان شود، شاید لغو کردن لیگ فکر خوبی باشد اما در کل زندگی ما باهمین فوتبال می‌چرخد و اگر فوتبال نباشد، ما هم به مشکل بر می‌خوریم.

او ادامه داد: امیدوارم مردم حداقل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و جوری رفتار کنند که همه چیز خوب پیش برود تا ما هم بتوانیم فوتبال بازی کنیم و یک سرگرمی برای مردم ایجاد کنیم. امیدوارم این ویروس را شکست دهیم و دوباره بتوانیم تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ببنیم چرا که فوتبال اصلا بدون تماشاگر معنی ندارد و پارسال هم دیدید که فوتبال بدون تماشاگر لذت خاصی نداشت.

مدافع صنعت نفت آبادان درباره هدف آن‌ها برای فصل پیش رو گفت: ما سال گذشته تیم خیلی خوبی داشتیم و فکر می‌کنم همان نیم فصلی که هواداران به ورزشگاه می‌آمدند، کمک خیلی خوبی به ما کردند و در نیم فصل اول توانستیم رده سوم و چهارم جدول را کسب کنیم. قطعا نبودشان تاثیر گذار است اما امسال تلاش می‌کنیم که حداقل از پارسال بهتر باشیم. اگر پارسال رتبه هفتم را کسب کردیم، امسال با تلاشی که ما و کادرفنی انجام خواهیم داد، بتوانیم از سال گذشته رتبه بهتری کسب کنیم.

7474