توافق گتوزو با ناپولی؛ کرگدن به زودی تمدید می‌کند

توافق گتوزو با ناپولی؛ کرگدن به زودی تمدید می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – گتوزو به زودی قرارداد جدیدی با ناپولی به امضا می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو از زمانی که روی نیمکت ناپولی نشسته توانسته این تیم را به جایگاهی شایسته برساند و حتی با آبی پوشان به قهرمانی در جام حذفی برسد. او آن‌قدر خوب بوده که حالا نشریه گازتا دلو اسپورت گزارش داده مدیران ناپولی می‌خواهند قراردادش را تمدید کنند.

قرارداد فعلی گتوزو (که لقبش رینو به معنای کرگدن است) تا پایان امسال اعتبار دارد اما قرار است این سرمربی ۴۲ ساله قرارداد خود را ۲ سال دیگر تمدید کند و هر سال ۱.۹ میلیون یورو دستمزد بگیرد. دو طرف پس از کاهش بند فسخ گتوزو به ارزش ۷ میلیون یورو به توافق رسیدند و گتوزو می‌خواست این مبلغ کاهش پیدا کند.

مسئله تمدید قرارداد گتوزو در فصل بهار آغاز شد و از آن زمان طرفین در حال انجام مذاکرات بودند اما در نهایت این توافق به تازگی به سرانجام رسید و خبر آن در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد. خورخه مندز، مدیربرنامه‌های جنارو گتوزو این مذاکرات را تایید کرده و از تمایل موکلش مبنی بر علاقه به ادامه همکاری با ناپولی خبر داد.

سایت فوتبال ایتالیا با انتشار این خبر به نقل از گازتا نوشته که احتمالا این تمدید قرارداد حوالی کریسمس (دی‌ماه) رسمی خواهد شد.
گفتنی است گتوزو که در ماه دسامبر سال گذشته سرمربی تیم ناپولی شد در ۳۵ بازی که در آن روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته توانسته ۱.۸ امتیاز از هر بازی کسب کند.

1101