منچستریونایتد 0-0 چلسی؛ حال لمپارد و سولشر در لیگ بهتر نشد

منچستریونایتد 0-0 چلسی؛ حال لمپارد و سولشر در لیگ بهتر نشد

خبرگزاری فوتبالی - چلسی و منچستریونایتد، دو غول فوتبال انگلیس که شروع فصل جالبی در لیگ نداشته اند به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، چلسی با این تساوی به 9 امتیاز از 6 بازی رسید تا با میانگین 1.5 امتیاز از هر بازی فعلا در رتبه ششم قرار بگیرد هر چند که ممکن است این جایگاه را از دست بدهند. از سویی دیگر منچستریونایتد به 7 امتیاز از 5 بازی رسید و با میانگین 1.4 امتیاز از هر بازی فعلا در رتبه 15 قرار دارد. هر چند که پیروزی مقابل پی اس جی باعث شده تا سولشر فعلا خطر اخراج را از خودش دور کند اما نتایج مربی نروژی در شروع فصل لیگ انگلیس خوب نبوده است.

منچستریونایتد و چلسی با این نتیجه همچنان از بحران خارج نشدند. چلسی که در شروع لیگ قهرمانان هم پیروز نشد تا حداقل از این لحاظ از شیاطین سرخ پایین تر باشد. به هر صورت چلسی با خریدهای پرشمار تابستانی خود به نظر می رسید که یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد اما شروع فصل تیم لمپارد خوب نبوده است و بعید است که با این روند شانسی برای قهرمانی داشته باشند در حالی که منچستریونایتد نگران است که در این فصل به پایین جدول نزدیک تر شود. در این بازی تملک توپ تقریبا متعادل بود اما منچستریونایتد شوتهای بیشتری به سمت دروازه حریف زد.

4125