دورتموند 3-0 شالکه؛ زنبورها دربی روهر را فتح کردند!

دورتموند 3-0 شالکه؛ زنبورها دربی روهر را فتح کردند!

خبرگزاری فوتبالی - دورتموند موفق شد در هفته پنجم بوندسلیگا با نتیجه 3 بر 0 شالکه را شکست دهد و فاتح دربی روهر شود. دورتموند با این پیروزی همچنان در تعقیب بایرن مونیخ است و با 12 امتیاز با باواریایی‌ها برابری می‌کند و تنها 1 امتیاز کمتر از لایپزیش صدرنشین دارد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دورتموند و شالکه همواره برای هواداران هر دو تیم بسیار مهم است چرا که این دو تیم هر دو مربوط به یک ایالت هستند و نفرت های عجیب و غریبی میان هواداران این دو تیم وجود دارد. دربی روهر یکی از مشهور ترین دربی های آلمان است. دورتموند موفق شد این دربی مهم را با نتیجه 3 بر 0 و کاملا مقتدرانه با پیروزی پشت سر بگذارد تا هوادارانش را در این روز های کرونایی خوشحال کند. نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت اما زنبور ها در نیمه دوم با گل های مانوئل آکانجی در دقیقه 55، ارلینگ هالند در دقیقه 61 و متس هوملس در دقیقه 78 کاملا بر حریف خود چیره شدند.

یکی از نکته های این دیدار درخشش هالند، ستاره جوان دورتموند بود، مسئله‌ای که نوید طلوع ستاره‌ای جدید را در جهان فوتبال می‌دهد و باید دید که روند این بازیکن به چه شکل ادامه خواهد یافت.

1470