راموس: پنالتی واضح بود، لنگله پیراهنم را کشید

راموس: پنالتی واضح بود، لنگله پیراهنم را کشید

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید زننده گل دوم رئال مادرید مقابل بارسلونا در پیروزی سه بر یک در نیوکمپ بود.

به گزارش فوتبالی، راموس در مورد پیروزی ارزشمند رئال مادرید مقابل بارسلونا گفت:" این هفته فرصتی بود تا احیا شویم، به خصوص در ال کلاسیکو. انگیزه بالایی کسب کردیم و با انگیزه ظاهر شدیم. هفته وحشتناکی بود. نمی خواستیم که حس و حال بدمان ادامه پیدا کند. با روحیه خوبی در بازی ظاهر شدیم، انتقادها را فراموش کردیم چرا که پیروزی در خانه حریف همیشه اتفاق خوشایندی است. رئال و بارسا در خط دفاعی تیم های منسجمی هستند. به همدیگر خیلی احترام می گذاریم. گاهی نتایج مشکل ساز می شوند. سعی کردیم که توپ را از حریف بگیریم که بعد از آن دچار مشکل شدند. بعد از گل دوم سعی کردیم که نتیجه را حفظ کنیم و گلهای بعدی را بزنیم. بحران رئال مادرید مربوط به دو بازی اخیر بود و باید مسیرمان را عوض می کردیم و از انتقادها، انرزی مثبتی را به تیم بسازیم. با روحیه بازی کردیم و سه امتیاز کسب کردیم. هرگز خوب نیست که دو بازی پیاپی را ببازی اما سعی کردیم که انرژی منفی را به عنوان بازینان باتجربه از تیم دور کنیم و حالا از برد در ال کلاسیکو خوشحال هستیم."

کاپیتان رئال مادرید در مورد صحنه پنالتی لنگله روی خودش که به گل دوم رئال مادرید منجر شد هم صحبت کرد:" من و لنگله سعی می کردیم که یار مستقیم همدیگر باشیم اما گاهی عبور از حد و حدود مشکل ساز می شود. پنالتی واضح بود چون لباس من را کشید. قضاوت کردن در مورد داور به خاطر این صحنه بی عدالتی است. داور ویدیویی برای کمک کردن آماده است. بعد از گل دوم عقب نکشیدیم و به دنبال گل سوم رفتیم."

4125