بایرن مونیخ 5-0 اینتراخت فرانکفورت؛ غرش لواندوفسکی در آلیانس آرنا

بایرن مونیخ 5-0 اینتراخت فرانکفورت؛ غرش لواندوفسکی در آلیانس آرنا

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ در هفته پنجم بوندسلیگا موفق شد با نتیجه 5 بر 0 اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و همچنان در کورس رقابت با لایپزیش برای صدرنشینی باقی بماند. لایپزیش با نتیجه 2 بر 1 هرتا برلین را شکست داد و همین مسئله موجب شد تا بایرن مونیخ نتواند صدر جدول را در این هفته تصاحب کند و لایپزیش همچنان صدرنشین بماند.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی که فصل گذشته کفش طلای اروپا را به چیرو ایموبیله واگذار کرده بود، در این فصل انگیزه زیادی دارد تا بتواند آن را تصاحب کند. او مقابل اینتراخت فرانکفورت هتریک کرد تا به نوعی در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، آلیانز آرنا، غرش کرده و برای سایر رقبا خط و نشان کشیده باشد. گل های بایرن مونیخ توسط روبرت لواندوفسکی در دقایق 10، 26 و 60 به ثمر رسیدند و دو گل دیگر باواریایی‌ها توسط لروی سانه در دقیقه 72 و موسیالا در دقیقه 90 به ثمر رسیدند. اینتراخت فرانکفورت در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و خیلی زود تسلیم بایرن مونیخ شد.

در این سال‌ها لیگ آلمان کاملا یک طرفه شده است و به نظر می‌رسد که امسال هم دیر یا زود بایرن مونیخ صدر جدول را تصاحب خواهد کرد. باید دید که لایپزیش تا کِی می‌تواند در صدر جدول مقاومت کند و بازی های خود را با پیروزی سپری کند.

1470