ادعای رسانه ایتالیایی: چلسی به دنبال دیبالا

ادعای رسانه ایتالیایی: چلسی به دنبال دیبالا

خبرگزاری فوتبالی – توتو اسپورت اعلام کرده ممکن است دیبالا به چلسی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس و پائولو دیبالا مذاکرات بر سر تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتینی را فعلا متوقف کرده‌اند اما طبق اخبرا منتشر شده در رسانه‌ها ممکن است اصلا این بازیکن از جمع سفید و مشکی پوشان شهر تورین جدا شود و کار به تمدید قرارداد نرسد.

دیبالا در فصل نقل و انتقالات زمستانی گذشته در آستانه ترک یوونتوس و پیوستن به منچستر یونایتد یا تاتنهام قرار داشت که به شدت خواهان او بودند. دیبالا اما در یوونتوس ماند و به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان یووه تبدیل شد اما حالا طبق گزارش توتو اسپورت مذاکره بر سر تمدید قرارداد او با یوونتوس به مشکل برخورده و ممکن است دیبالا پیش از ژوئن ۲۰۲۲ که قرارداد رسما به پایان می‌رسد از یوونتوس جدا شود.
پیرلو هم که در بازی مقابل کروتونه دیبالا را روی نیمکت نشاند این مسائل را تایید کرده و البته به نوعی هم به فابیو پاراتیچی (مدیر ورزشی یووه) واگذار کرده.

این بازیکن آرژانتینی که سالیانه ۱۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد طبق اعلام توتو اسپورت از چلسی پیشنهادی به ارزش ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو دریافت کرده که می‌توان باعث فسخ قراردادش با یووه شود. توتو اسپورت در رابطه با احتمالا پیوستن دیبالا چیزی ننوشته اما اعلام کرده این پیشنهاد ممکن است او را وسوسه کند.

1101