سرمربی برزیل: کوتینیو در بایرن مونیخ ۴ کیلوگرم عضله اضافه کرده است!

سرمربی برزیل: کوتینیو در بایرن مونیخ ۴ کیلوگرم عضله اضافه کرده است!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم برزیل اعلام کرده کوتینیو در دوران حضورش در بایرن مونیخ ۴ کیلو عضله به بدنش اضافه کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیته، سرمربی تیم ملی بزیل که با کوتینیو کار کرده است اعلام کرده این بازیکن تکنیکی در دروان حضور قرضی‌اش در مونیخ و تیم باواریایی از لحاظ فیزیی به شدت تقویت شده. کوتینیو به همراه بایرن مونیخ توانست قهرمان لیگ قهرمانان، بوندس لیگا و جام حذفی شود و حالا به بارسلونا برگشته است.

کوتینیو امسال فصل را زیر نظر رونالدو کومان با فرم خوبی آغاز کرده و پستش هم بیشتر به مرکز زمین متمایل شده است. قبل از حضور در بایرن مونیخ اما کوتینیو به شدت زیر نظر ارنستو والورده دچار مشکل شده بود.

تیته در این رابطه گفته: شما باید در ذهن‌تان مانند یک خرس باشید. کوتینیو بازیکنی است که به فیزیک خوب وابسته است. این مسئله حالا هم اهمیت بیشتری پیدا کرده کوتینیو در بایرن ۵ کیلوگرم وزن اضافه کرد که ۴ کیلوگرم از آن عضله بود. او از لحاظ عضلانی پیشرفت خوبی داشته است.

کوتینیو در تعطیلات مربوط به بازی‌های ملی در هر دو بازی برزیل مقابل پرو و بولیوی حضور داشت و حالا با توجه به پیشرفت نسبی زیر نظر کومان هواداران بارسلونا می‌توانند امید داشته باشند بالاخره او تبدیل به همان ستاره تیم لیورپول تبدیل شود.

1101