شکایت از مهدی‌پور دغدغه جدید استقلالی‌ها

شکایت از مهدی‌پور دغدغه جدید استقلالی‌ها

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه ذوب آهن اصفهان قصد دارد از مهدی مهدی پور هافبک سابقش که اخیرا پیراهن آبی را به تن کرده است شکایت کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال در نقل و انتقالات لیگ بیستم چند بازیکن را جذب کردند که با تیم سابق شان قرارداد داشتند و بعد از فسخ یکطرفه قراردادشان با آبی ها به توافق رسیدند. 

رشید مظاهری دروازه بان فصل گذشته تراکتور، بابک مرادی هافبک فصل گذشته ماشین سازی و مهدی مهدی پور سه بازیکنی هستند که در چندی پیش قراردادشان را به صورت یکطرفه فسخ کرده اند و راهی استقلال شده اند.

هنوز رای پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری اعلام نشده و باشگاه ماشین سازی هم که از بابک مرادی به کمیته وضعیت شکایت کرده است و حالا اخباری به گوش می رسد که مدیران باشگاه ذوب آهن قصد دارند از مهدی پور خرید جدید استقلال شکایت کنند.

در لیگ نوزدهم باشگاه سپیدرود با شکایت از محمد بلبلی که به استقلال ملحق شده بود او را 6 ماه از حضور در رقابت ها محروم کرد و حالا با شکایت تراکتور، ماشین سازی و ذوب آهن از سه خرید جدید آبی ها در لیگ بیستم، هواداران استقلال تا اعلام رای کمیته وضعیت بازیکنان باید نگران سرنوشت سه خرید جدید خود باشند. باید دید آنها اخطار کتبی به باشگاه قبلی شان را برای مطالبات داده اند یا نه.
9697