دنی آلوز خودروی پر زرق و برقش را برای اهداف خیریه به فروش گذاشت

دنی آلوز خودروی پر زرق و برقش را برای اهداف خیریه به فروش گذاشت

خبرگزاری فوتبالی - دنی آلوز ستاره برزیلی در دوران فوتبال خود همیشه شخصیتی جنجالی درون و بیرون زمین داشته است. سبک زندیگ او از نظر خیلی ها تحسین برانگیز است و خیلی ها از او انتقاد می کنند اما در ساعات اخیر اقدامی که با نیت خیر انجام داده با واکنش های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، دفاع راست سابق بارسلونا تصمیم گرفته است که به بنیاد خیریه برزیلی "گراندو فالکوئس" کمک کند و یکی از خودروهای پر زرق و برق خود را به آنها اهدا خواهد کرد. دنی آلوز علاقه زیادی به جمع آوری کلکسیون خودرو دارد و ماشین های زیادی هم در پارکینگ خود دارد که بسیاری از آنها گرانقیمت هستند. حالا آلوز تصمیم گرفته است که خودرویی زیاد گران و اسپورت نیست اما  طراحی ویژه ای دارد را در اختیار امور خیریه قرار بدهد.

آلوز در پیامی که برای هوادارانش منتشر کرده، نوشته است:" با خرید این خودرو می توانید به بنیاد خیریه گراندو فالکائوس کمک کنیم، یک سازمان کمک های اجتماعی که در تلاش است تا در حوزه ورزشی و فرهنگی به کودکانی که در حومه شهرهای بزرگ زندگی می کنند، کمک کند."

هر چند که برخی می گفتند که دنی آلوز می توانست کمک بزرگ تری به این بنیاد خیریه انجام بدهد اما خودروی "مینی کوپر" که توسط ستاره برزیلی برای فروش گذاشته شده، کاملا اختصاصی برای او طراحی شده و به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است. آلوز در یک سالی که این خودرو را در اختیار داشته فقط هشت هزار کیلومتر را با آن طی کرده است و تقریبا شبیه خودروی نو است. حداقل قیمت تعیین شده آلوز برای این خودرو 28 هزار یورو است که می تواند کمک مالی خوبی برای سازمان خیریه مورد نظر وی باشد. 

4125