هدیه بامزه و کنایه آمیزی که لوئیز سوارز از همسرش دریافت کرد

هدیه بامزه و کنایه آمیزی که لوئیز سوارز از همسرش دریافت کرد

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای سعی می کند که از زندگی جدید خود در شهر مادرید لذت ببرد و احترامی که در ماه های پایانی حضورش در بارسلونا نداشت را دوباره به دست اورده است. همسرش سوفیا بالبی و فرزندانش هم او را همراهی می کنند. در ساعات اخیر اما همسرش تصمیم گرفت که یک یادگاری جالب به این مهاجم اروگوئه ای بدهد که البته انتشار تصویر این هدیه از سوی مهاجم اتلتیکو با واکنش های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، سوفیا همسر سوارز یک لیوان با تصویر یکی از «هفت کوتوله» در مجموعه کارتونی سفیدبرفی را به او کادو داده است. شاید تا این جای کار همه چیز عادی و رمانتیک به نظر برسد اما نکته این جاست که شخصیت انتخاب شده "گرونیون" نام دارد که در میان «هفت کوتوله» بیشتر از بقیه اعتراض می کند. به همین خاطر سوارز با انتشار تصویر این لیوان خطاب به همسرش نوشته است:" زندگی من ممنون از این هدیه اما درک نمی کنم که چرا چنین چهره ای را به من هدیه دادی!"

سوفیا نیز به شوخی در جوابش گفته است که این لیوان باعث می شود تا یاد سوارز بیافتد چرا که مهاجم اروگوئه ای به اعتراض به داوران به خصوص در زمین فوتبال معروف است و معمولا از داوران خیلی انتقاد می کند و سر آنها غر می زند و به نظر می رسد که همسرش هم با این مسئله شوخی کرده است.

4125