لیست رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو؛ راموس به بازی رسید

لیست رئال مادرید و بارسلونا برای ال‌کلاسیکو؛ راموس به بازی رسید

خبرگزاری فوتبالی - لیست رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکوی شنبه در نیوکمپ مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا در حالی به ال کلاسیکو می رسند که هیچ کدام شرایط خوبی ندارند و در هفته گذشته در لالیگا شکست خوردند تا یکی از متفاوت ترین ال کلاسیکوهای سالهای اخیر را شاهد باشیم.سرجیو راموس که بازی قبلی رئال مقابل شاختار را از دست داده بود در نهایت به لیست رسیده است. جوردی آلبا نیز مصدومیت سه هفته ای خود را پشت سر گذاشته و در لیست بارسلونا برای این بازی حضور دارد.

لیست رئال مادرید برای بازی در نیوکمپ بدین شرح است:کورتوا، لونین، لوئیز لوپز، واران، راموس، میلیتائو، ناچو، مندی، مارسلو، کروس، کاسمیرو، مودریچ، ایسکو، والورده، بنزما، آسنسیو، لوکاس وازکز، یوویچ، وینیسیوس و رودریگو گوئس.

کومان نیز برای اولین ال کلاسیکوی خود این لیست را انتخاب کرده است:نتو، سرجی روبرتو، پیکه، جونیور فیرپو، لنگله، آلبا، بوسکتس، پیانیچ، دی یونگ، دست، آلنیا، پدری، گریزمان، مسی، ترینکائو، دمبله، برایتویت، کوتینیو، فاتی، آرائوخو، ریکی پوچ، پنیا و تناس.

هر تیمی که بازی فردا را با برد پشت سر بگذارد با انگیزه و روحیه بسیار بیشتری آماده حضور در ادامه فصل خواهد شد و حال روز بهتری از نظر روحی پیدا می کند. زیدان در لبه پرتگاه قرار دارد و با شایعات زیادی در مورد برکناری مواجه است در حالی که کومان می تواند با پیروزی در اولین ال کلاسیکویش محبوبیت زیادی میان هواداران بارسا به دست بیاورد.

4125