سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوان ایران: بازی سختی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوان ایران: بازی سختی داشتیم

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال دختران نوجوان ایران، امروز (یکشنبه) در سومین دیدار خود به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و بازی را با نتیجه پنج بر صفر به حریف واگذار کرد.
پیش از این تیم فوتبال دختران نوجوان ایران در دیدار مقابل تیم های تایلند و چین نتیجه را چهار بر صفر به این حریفان واگذار کرده بود.
شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال دختران نوجوان ایران بعد از این شکست گفت: ما از ابتدا می دانستیم که دیدار سختی خواهیم داشت و این نکته ثابت هم شد.
سرمربی تیم ایران در ادامه گفت: این تجربه شگفت انگیزی برای تیم بود و امیدوارم وقتی این بازیکنان با تیم ایران در رقابتهای قهرمانی زیر 19 سال آسیا در سال 2017 شرکت می کنند، به حدی قدرتمند و فوق العاده شوند که شکست دادن آنها کار خیلی سختی باشد.
سرمربی کره جنوبی نیز گفت: بازیکنان ما از نظر بدنی خوب بودند و به آنها تاکید کرده بودم که پیروزی در این مسابقه خیلی مهم است.
وی افزود: واقعا از فرصتی که برای شرکت در این تورنمنت پیش آمد سپاسگزارم و حضور در این مسابقات بین المللی در این سطح، برای بازیکنان جوان ما فرصت خیلی خوبی بود.
تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت ها در گروه اول با تیم های چین، تایلند و کره جنوبی هم گروه بودند و تیم های ژاپن، کره شمالی، چین تایپه و قزاقستان در گروه دوم با هم رقابت کردند.
ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*