لیگ اروپا؛ از آتش بازی بایرلورکوزن تا کامبک رم و آرسنال

لیگ اروپا؛ از آتش بازی بایرلورکوزن تا کامبک رم و آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - اولین دیدار ها از هفته اول از رقابت‌های لیگ اروپا در فصل 2020/21 برگزار شد که آرسنال و رم بازی‌های خود را با پیروزی سپری کردند. ناپولی شکست خورد و رئال سوسیداد با نتیجه یک بر صفر مقابل رییکا به پیروزی رسید. بایر لورکوزن حریف فرانسوی خود را گلباران کرد و بنفیکا و گرانادا هم بر رقبای خود چیره شدند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در هفته اول لیگ اروپا در خانه حریف به مصاف راپید وین رفت و در نهایت توانست با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد. آرسنالی ها در ابتدا با گلی که فونتاس به ثمر رساند از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه با درخشش اوبامیانگ توانستند کامبک بزنند. داوید لوئیز در دقیقه 70 گل اول آرسنال را به ثمر رساند و پیر امریک اوبامیانگ هم در دقیقه 74 گل دوم آرسنالی‌ها را به ثمر رساند تا کامبک توپچی ها تکمیل شود. رم هم به همین ترتیب توانست مقابل یانگ بویز کامبک بزند و به پیروزی برسد. آن‌ها نتیجه یک بر صفر باخته را با بردی 2 بر 1 عوض کردند.

ناپولی مقابل آلکمار با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد تا شروعی ضعیف داشته باشد. تک گل این دیدار را دنی د ویت در دقیقه 59 به ثمر رساند. در پرگل ترین دیدار امشب نیز بایر لورکوزن با نتیجه 6 بر 2 نیس را شکست داد. کریم بلعربی در این بازی خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند. بنفیکا هم با نتیجه 4 بر 2 لخ پوزنان را شکست داد.

1470