مدیرعامل سابق تراکتور عضو هیأت مدیره آلومینیوم شد/ یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در راه اراک

مدیرعامل سابق تراکتور عضو هیأت مدیره آلومینیوم شد/ یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در راه اراک

خبرگزاری فوتبالی- در جدیدترین تغییر و تحول کادر مدیریتی باشگاه آلومینیوم اراک، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه از سمت خود کنار رفت و مدیرعامل سابق تراکتور نیز به عضویت هیأت مدیره درآمد.

به گزارش فوتبالی، در این بین بعضی از رسانه‌های محلی مدعی شدند یکی از مدیران فدراسیون فوتبال جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی آلومینیوم به‌شمار می‌رود.

در هفته‌های گذشتی کادر مدیریتی باشگاه آلومینیوم دستخوش تغییرات زیادی شده است. حدود یک ماه پس از صعود تیم آلومینیوم اراک به لیگ برتر، حمید محرابی مدیرعامل فصل گذشته این تیم از سمت خود استعفا داد و هیأت مدیره این تیم خلیل دارابی را به‌عنوان سرپرست این تیم انتخاب کردند.

در روزهای گذشته نیز مصطفی رضایی معاون اداری مالی شرکت ایرالکو و بهروز اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی با حکم احمد مجیدی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم به‌عنوان اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه آلومینیوم معرفی شدند. 

در ادامه روند تغییرات هیأت مدیره باشگاه اراکی، روز گذشته سعید عباسی مدیرعامل سابق تیم تراکتور و عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از سوی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم به‌عنوان دو عضو جدید دیگر باشگاه اراکی انتخاب و جایگزین احمد حسینخانی و خلیل دارابی شدند تا دوران سرپرستی دارابی نیز به پایان برسد.

بعد از جدایی دارابی بعضی از رسانه‌های محلی مدعی شدند یکی از مدیران فعلی فدراسیون فوتبال محتمل‌ترین گزینه سران باشگاه آلومینیوم اراک برای نشستن بر مسند مدیرعاملی این باشگاه به‌شمار می‌رود و بعید نیست طی روزهای آینده این مدیر سکان مدیریت آلومینیومی‌ها را بر عهده بگیرد.

7474