سوال روز/ دلیل غیبت پیروانی در تمرین پرسپولیس چه بود؟

سوال روز/ دلیل غیبت پیروانی در تمرین پرسپولیس چه بود؟

خبرگزاری فوتبالی- مدیر اجرایی تیم پرسپولیس در تمرین امروز این قرمزها حضور نداشت. 

به گزارش فوتبالی، در اقدامی تعجب برانگیز افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس که همواره قبل از برگزاری جلسات تمرین تیم در محل تمرین قرمزها حاضر می شود، غایب تمرین امروز بود. پیروانی که همواره به عنوان مدیر تیم نقش تاثیرگذاری در کنار کادر فنی پرسپولیس داشته، طی روزهای اخیر به دلیل عدم انتقاد از مدیریت مهدی رسول پناه از طرف پیشکسوتان این باشگاه مانند علی کریمی و مهرداد میناوند مورد انتقاد قرار گرفته بود.

پیروانی که در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم هم حضور پر رنگی در کنار رغبتی عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان مسئول مذاکره با بازیکنان جدید را داشت در لیگ قهرمانان آسیا و پس از دریافت کارت قرمز سیامک نعمتی برابر السد قطر اصرار زیادی برای فرجام خواهی داشت و با توجه به ماجرای بن عطیه در بازی پرسپولیس – الدوحیل، او امید زیادی داشت تا اخطار سیامک نعمتی بخشیده شود. در نهایت اخطار نعمتی بخشیده شد تا او در بازی مقابل پاختاکور پاس گل هم بدهد.

در هرحال گفته می شود غیبت افشین پیروانی در تمرین امروز به دلیل اختلاف نظر وی با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه است. پیروانی بعد از انتقادهای بازیکنان این تیم برای عدم حضور در تمرین به دنبال این بود تا در گفت و گو با رسول پناه شرایط را برای حل هموار کند اما گویا در ‌این زمینه به نتیجه مثبتی در گفت و گو با رسول پناه دست نیافته و همین مساله نارضایتی او را هم در پی داشته است.

باید منتظر ماند و دید آیا افشین پیروانی بعد از حل مشکلات و چالش های پیش آمده در اطراف این باشگاه و پس از انتشار فایل های صوتی و تصویری مهدی رسول پناه که حاشیه های زیادی را در 2 روز گذشته به وجود آورده در تمرین این تیم شرکت می کند یا اتفاق دیگری می افتد.

7655