رئال مادرید قهرمانی چمپیونزلیگ را از دست داد؟

رئال مادرید قهرمانی چمپیونزلیگ را از دست داد؟

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شاختار دونتسک شد. این نتیجه برای رئال مادرید بسیار عجیب بود، چرا که زیدان در اروپا همراه با رئال مادرید سه بار پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ شده است و مادریدی ها با 13 قهرمانی پر افتخار ترین تیم این رقابت ها هستند اما در اولین بازی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 شکست خورد و سال‌های زیادی است که تیمی که اولین بازی خود را باخته، قهرمان نشده است.

به گزارش فوتبالی، از فصل 93-1992 که لیگ قهرمانان اروپا به شکل فعلی برگزار می شود، هیچ تیمی پس از شکست در اولین بازی نتوانسته قهرمان اروپا شود. در کل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا فقط دو تیم پس از شکست در اولین بازی خود به قهرمانی رسیدند: میلان که در سال 1969 در اولین بازی خود مقابل مالمو شکست خورد و رئال مادرید در سال 1966، که مادریدی ها در مقابل فاینورد با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما دومین قهرمانی اروپایی خود را کسب کردند.

باید دید که عملکرد زیدان همراه با رئال مادرید در این فصل چگونه خواهد بود و او باز هم می‌تواند در اروپا رکورد شکنی کند یا به در های خروجی باشگاه نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

1470