جایگزین گل محمدی در اداره ورزش و جوانان تهران مشخص شد

جایگزین گل محمدی در اداره ورزش و جوانان تهران مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی- نصرالله پریچهره به عنوان مدیر کل جدید اداره ورزش و جوانان استان تهران انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که ماه گذشته با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد با بازنشستگی او موافقت شود، درخواستی که با موافقت وزیر ورزش و جوانان همراه شد و نصرالله پریچهره از شنبه جانشین رضا گل محمدی مدیرکل با تجربه اداره ورزش و جوانان استان تهران خواهد شد.

گل محمدی در دوران مدیریت 4 ساله خود در اداره ورزش و جوانان پس از مخالفت با برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان تهران اعلام کرده بود که به علت اتمام مسولیت چهار ساله رئیس هیات فوتبال، از نظر این اداره کل فرد مسئول( حبیب الله شیرازی) هیچ وجاهت رسمی و قانونی ندارد و چالش زیادی را با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این انتخابات داشت و تا پایان زمان مدیریتش در اداره ورزش استان تهران اجازه برگزاری این انتخابات را نداد.

مهم‌ترین عامل برگزار نشدن مجمع انتخاباتی هیات فوتبال از دید گل محمدی، عدم اصلاح اساسنامه فدراسیون و اعتراض وی در خصوص نامزدی و اجرای همزمان مجمع توسط رییس فعلی آن بوده است.

وی معتقد بود: طبق اساسنامه فوتبال رییس هیات می‌تواند همزمان مجمع انتخاباتی را مدیریت کن و این موضوع خلاف قانون است و شائبه مهندسی انتخابات را مطرح می کند.

قرار است طبق برنامه اعلام شده آیین تکریم و معارفه پریچهره، روز شنبه با حضور مسولان و جمعی از ورزشکاران در محل این اداره برگزار شود. در این  آیین «نصرالله پریچهره» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران رسما کار خود را آغاز و از خدمات «رضا گل‌محمدی» مدیرکل پیشین این اداره قدردانی می شود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پس از بازنشسته شدن رضا گل محمدی و پایان دوران مدیریتش در اداره ورزش و جوانان استان تهران، انتخابات پر حاشیه هیات فوتبال استان تهران برگزار خواهد شد یا مدیرکل جدید هم مانند گل محمدی برابر تخلفات ایستادگی خواهد کرد.

رضا گل محمدی از تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۹۵ پس از «حمیدرضا گرشاسبی» سکان مدیریت ورزش استان تهران را بر عهده گرفته‌بود.

7655