راموس و تمرینات انفرادی؛ او به ال کلاسیکو می‌رسد؟

راموس و تمرینات انفرادی؛ او به ال کلاسیکو می‌رسد؟

خبرگزاری فوتبالی – سرخیو راموس در حال انجام تمرینات انفرادی است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید می‌خواهد پس از ۲ شکست متوالی مقابل کادیز و شاختار به روال عادل برگردد اما جدالی سخت مقابل بارسلونا را در پیش دارد. رئالی‌ها امروز به کمپ تمرینی خود برگشتند تا تمرینات برای آماده‌سازی مقابل بارسلونا را پشت سر بگذارند. تمرینی که مهم ‌ترین عضو آن سرخیو راموس بود و همه در انتظارند تا مشاهده کنند او که در دیدار مقابل کادیز تعویض شد می‌تواند به ال کلاسیکو برسد یا خیر.

راموس به دلیل مصدومیت ریسک نکرد تا در دیار مقابل شاختار به میدان برود و از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر نمایش هم‌تیمی‌هایش بود. تاثیر راموس در ترکیب رئال مادرید به حدی زیاد است که آمار نشان می‌دهد در ۷ بازی از ۸ دیدار اروپایی رئال که راموس در آن حضور نداشته، مادریدی‌ها شکست خورده‌اند.

راموس در تمرین امروز به تنهایی تمرین کرد. او کاری به تمرین گروهی نداشت و شخصا به انجام تمرینات بدون توپ پرداخت. طبق گزارش مارکا قرار است راموس از روز جمعه به تمرینات گروهی بپردازد اما همچنان هم حضور او در ال کلاسیکو ریسک خواهد بود هرچند که حضور احتمالای راموس در این بازی برای بار چهل و پنجم اتفاق می‌افتد و او رکوردش را بهتر خواهد کرد.

گفتنی است علاوه بر راموس، ماریانو، هازارد، کارواخال، اودگارد و اودریوزولا هم در حال درمان مصدومیت خود هستند.

1101