کلوپ: بازی درخشانی نبود اما ۳ امتیاز را گرفتیم

کلوپ: بازی درخشانی نبود اما ۳ امتیاز را گرفتیم

خبرگزاری فوتبالی – کلوپ با وجود کسب ۳ امتیاز از شرایط بازی راضی نیست اما خوشحال است که به هر ترتیبی شاگردانش برد را کسب کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم لیورپول در ورزشگاه اختصاصی تیم آژاکس به میدان رفت و توانست مهمان خود را شکست دهد. بازی شب گذشته اما خیلی جذاب و هیجان انگیز نبود. مسئله‌ای که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپولی‌ها هم به آن اشاره کرده اما او در نهایت از کسب ۳ امتیاز راضی است.

یورگن کلوپ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: به اندازه‌ای خوب بودیم که برنده شویم. این چیزی است که نیاز دارید. فکر می‌کنم هر دو تیم می‌توانستند فوتبال بهتری به نمایش بگذارند. بعضی لحظات شرایط سخت می‌شد. زمین  مسابقه هم مناسب نبود. ۳ روز پیش کاملا با شرایط فعلی متفاوت بود. ما نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استاده کنیم و مایه شرمساری است.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه افزود: تیم آژاکس یک موقعیت بسیار مهم داشت که توپ در آن به تیر خورد. زمانی که ۱-۰ جلو هستید این مسائل پیش می‌آید اما در مجموع بابت بازی خوشحال هستم. فوتبال درخشان و خوبی را مشاهده نکردیم اما ما  ۳ امتیاز را می‌خواستیم و به آن دست پیدا کردیم.

1101