طعنه گوتی به گریزمان: در بارسلونا بماند به نفع رئال مادرید است!

طعنه گوتی به گریزمان: در بارسلونا بماند به نفع رئال مادرید است!

خبرگزاری فوتبالی – گوتی، بازیکن سابق تیم رئال مادرید که هم اکنون در آکادمی این تیم فعالیت می‌کند در جریان یک مراسم مربوط به لالیگا طعنه‌ جالبی به تیم بارسا و آنتوان گریزمان به عنوان بازیکن این تیم زده است.

به گزارش فوتبالی، از گوتی پرسیده شد دوست دارد با کدام بازیکن قرارداد امضا شود تا در بازی ال کلاسیکو حضور داشته باشد که در پاسخ گفت: دوست داشتم نیمار و کلین امباپه به رئال مادرید بپیوندند. برای بارسلونا؟ من هیچ کس را برای این تیم نمی‌پسندم. فقط گریزمان در این تیم بماند. (با لبخند)

گوتی در ادامه افزود: بازیکنان بزرگی در این بازی حضور دارند اما می‌خواهم به بازیکنان جوان دقت کنم و بازی آنسو فاتی در بارسلونا و وینیسیوس در رئال مادرید را مشاهده کنم. این دو نفر می‌توانند تاثیرگذار باشند. آن‌ها بازیکنانی بسیار با استعداد هستند و چیزهای زیادی به لالیگا اضافه خواهند کرد.

گوتی در پایان افزود: مشخص نیست که کدام تیم در لالیگا قهرمان می‌‌شود اما ال کلاسیکو بازی مهمی است. از لحاظ ذهنی اگر یک بازیکن خوب بازی کند یا یک تیم در این بازی برنده شود می‌تواند در ادامه راه تاثیرگذار باشد. این بازی یک امتحان برای این دو تیم است تا متوجه شوند که در چه سطحی قرار دارند و می توانند چه افتخاراتی کسب کنند.

1101