عصبانیت گریزمان از توهین‌های نژادپرستانه علیه آنسو فاتی

عصبانیت گریزمان از توهین‌های نژادپرستانه علیه آنسو فاتی

خبرگزاری فوتبالی – پس از برد ۵-۱ بارسلونا مقابل فرنتس واروش، صحبت‌های نژادپرستانه‌ای علیه آنسو فاتی در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شد که باعث ناراحتی آنتون گریزمان شده است.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی ۱۷ ساله در جریان بازی بارسا نمایش بسیار خوبی داشت و حتی گلزنی هم کرد اما رسانه اسپانیایی ABC سرعت او را مانند یک غزال و  چهره‌اش را مانند یک فروشنده خیابانی جوان و سیاه که در خیابان‌ها فریاد می‌زند تا جنس خود را بفروشد دانست. این رسانه در گزارش خود علاوه بر این مطالب حرف‌های دیگری بیان کرده بود که کاملا مفهومی نژاد پرستی داشت و باعث تعجب بسیاری شده بود.

آنتوان گریزمان، هم تیمی آنسو فاتی پس از این اتفاق به نکوهش رسانه مذکور پرداخت و در توئیتر خود نوشت: آنسو پسری باورنکردنی است که باید مثل تمام انسان‌ها مورد احترام قرار گیرد. نه به نژاد پرستی!

فاتی نمایش‌های بسیار خوبی علی رغم سن کمش برای آبی و اناری پوشان انجام داده و این حرف‌ها علیه او بسیار عجیب است. او پس از بازی هم با تمجید از مسی و کمک‌های او به خبرنگاران گفت: مسی هنوز هم مسی است و در هر حالتی می‌تواند گل بزند. خوشحالیم که او را در کنارمان داریم و من همچنان سعی می‌کنم از او یاد بگیرم.

1101