گاف عجیب نیمار: شماره تلفن ستاره اورتون را پخش کرد!

گاف عجیب نیمار: شماره تلفن ستاره اورتون را پخش کرد!

خبرگزاری فوتبالی - گفتگوهای زنده گاهی برای شخصیت های فوتبالی دردسرساز می شود. در ماه های اخیر و در دوران قرنطینه گفتگوهای زنده میان شخصیت های مشهور و هوادارانشان اوج گرفته است. فوتبالیست ها نیز از این فرصت استفاده می کنند تا بخش های دیده نشده از زندگی شخصی خود را با هواداران خود اشتراک بگذارند و گاهی نیز ممکن است که مرتکب اشتباهات عجیبی شوند که قابل جبران نیست و حالا این اتفاقی است که برای نیمار رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار که در شبکه اجتماعی توئیچ در حال گفتگو با خبرنگاران بود، مرتکب یک گاف عجیب شد. مهاجم پی اس جی تصمیم گرفت که به ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون زنگ بزند و برای این که به هوادارانش ثابت کند که شوخی نمی کند، صفحه موبایلش را به دوربین نشان داد که بدین ترتیب شماره تلفن ستاره اورتون را پخش کرد!

با وجود آن که نیمار فقط ثانیه هایی این شماره را به دوربین نشان داد اما بلافاصله شماره ریچارلیسون در شبکه های اجتماعی پخش شد. برخی هواداران خیلی سریع به نیمار اطلاع دادند که مرتکب چه اشتباهی شده اما دیگر دیر شده بود. همان طور که انتظار می رفت در عرض چند ثانیه گوشی تلفن ریچارلیسون از زنگ و تماس منفجر شد. نیمار مجبور شد که از ریچارلیسون عذرخواهی کند و گفت:" ناخواسته شماره تلفنت را نشان دادم. حالا مجبوری شماره ات را عوض کنی. " ریچارلیسون هم برایش نوشت:"پنج دقیقه و ده هزار پیام. ممنون نیمار که یک نابغه هستی!"

4125