رکورد تاریخی مهاجم برزیلی رئال مادرید؛ وینیسیوس 14 ثانیه!

رکورد تاریخی مهاجم برزیلی رئال مادرید؛ وینیسیوس 14 ثانیه!

خبرگزاری فوتبالی - وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی در دقیقه 59 بازی مقابل شاختار دونتسک به جای یوویچ وارد زمین شد و تنها 14 ثانیه بعد از ورودش به زمین گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نتیجه 3-2 شود و البته رئال مادرید نیم ساعت برای جبران نتیجه فرصت داشته باشد هر چند که بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی از استپ اشتباه مارلوس، بازیکن شاختار استفاده کرد، توپ را ربود و دروازه تروبین را به ثمر رساند. این بازیکن همیشه به عدم استفاده از موقعیت هایش مشهور بوده اما در این فصل با سه گل بهترین گلزن تیم بوده است. 

وینیسیوس البته با این گل رکوردشکنی کرد چرا که فقط به 14 ثانیه برای گلزنی نیاز داشت. هرگز نشده بود که یک بازیکن تعویضی تنها 14 ثانیه پس از ورودش به زمین در چمپیونزلیگ گلزنی کند. رکورد قبلی در اختیار ریکن و فن در میده با 15 ثانیه بود. 

وینیسیوس با سه گل بهترین گلزن فصل رئال مادرید است که دو گل در لالیگا و یک گل در چمپیونزلیگ به ثمر رسانده است. بازیکن برزیلی کم کم دقت خود در ضربات پایانی را بالا برده که همین مسئله در کنار سرعت و تکنیکش باعث شده تا به مهمترین عنصر هجومی رئال مادرید تبدیل شود.
4125