نگاهی به جدیدترین گزینه بارسلونا برای پست دفاع چپ

نگاهی به جدیدترین گزینه بارسلونا برای پست دفاع چپ

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی مارکا، بارسلونا در تابستانی که گذشت به دنبال جذب نیکولاس تاگلیافیکو و خوزه لوئیس گایا برای پست مدافع چپ بود اما هیچکدام را به خدمت نگرفت. رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا، علاقه‌ای به جوردی آلبا نداشته و او را در لیست خروجی های بارسلونا قرار داده بود. با جدایی احتمالی جوردی آلبا، بارسا به دنبال جذب یک مدافع چپ در آینده خواهد بود و به گفته‌ی رسانه‌ها گزینه‌ای جدید برای پست دفاع چپ بارسلونا مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که رونالد کومان علاقه‌ی ویژه‌ای به آنجلینیو، مدافع چپ اسپانیایی منچسترسیتی که به طور قرضی در لایپزیش توپ زده است، دارد. اما این بازیکن هم راهی بارسلونا نشد تا همچنان حرف و حدیث ها پیرامون پست مدافع چپ بارسلونا ادامه داشته باشد. اکنون گفته می‌شود که لوئیز فیلیپه راموس، مدافع چپ لاتزیو، جدید ترین گزینه بارسلونا برای پست مدافع چپ است و ممکن است که سران بارسا در ژانویه یا تابستان آینده به دنبال جذب این بازیکن بروند.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه لاتزیو با رقمی کمتر از 30 میلیون یورو حاضر به فروش لوئیز فیلیپه نخواهد شد و سران بارسلونا اگر می‌خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند باید با همچین رقمی پیشنهادات خود را به باشگاه ایتالیایی ارائه دهند.

1470