ونگر: عملکرد ضعیف گریزمان به خاطر حضور در محدوده مسی است

ونگر: عملکرد ضعیف گریزمان به خاطر حضور در محدوده مسی است

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی سابق آرسنال معتقد است که مهاجم ملی پوش فرانسوی با بازی در پستی نامناسب در نیوکمپ ، نمی‌تواند عملکرد مناسبی از خود ارائه دهد. آرسن ونگر ، سرمربی سابق آرسنال معتقد است که آنتوان گریزمان قادر به نشان دادن خود در بارسلونا نیست چرا که تحت الشعاع لیونل مسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فرانسوی در این فصل هنوز در چهار بازی برای بارسا گلی نزده است، اما آرسن ونگر معتقد است که گریزمان هنوز هم از کیفیتی بالا و در حد یک ستاره برخوردار است. انتقادات زیادی اخیرا روانه آنتوان گریزمان شده است و حتی برخی اوضاع او را مانند گرت بیل در رئال مادرید می‌دانند که در نهایت مجبور به ترک رئال شد.

ونگر در گفتگو با beIN Sports گفت:"بازی نکردن در پست خود به مدتی طولانی پیچیده است. در ابتدا، بازیکن آن را می پذیرد، اما اگر در دراز مدت نیازهای او را برآورده نكند و احساس كند كه موقعیت به او اجازه نمی دهد خصوصیات خود را بروز دهد، دلسرد می شود. امروز او بازیکنی است که باید در مرکز بازی کند زیرا سرعتی عالی داشته و در پاس های خود دقت دارد. او می تواند با آخرین پاس و با گلزنی خطرناک باشد ، اما ازدحام در خط حمله وجود دارد زیرا او در محدوده‌ای است که مسی بازی می‌کند."

1470