سوال روز/ آیا محمد حسن انصاری فرد به خاطر پرسپولیس سکته کرده بود؟

سوال روز/ آیا محمد حسن انصاری فرد به خاطر پرسپولیس سکته کرده بود؟

خبرگزاری فوتبالی- دیشب یک فایل صوتی از رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس منتشر شد که رسول پناه آن را تکذیب نکرد اما گفت که صدایش تقطیع شده ولی محتوای فایل صوتی را تکذیب کرد!

به گزارش فوتبالی، البته اینکه چطور یک فایل صوتی محتوایش تکذیب می شود اما گفت و گو کننده فایل صوتی را تایید می کند و آن را تقطیع شده می داند را فقط آقای رسول پناه باید توضیح دهد.

البته در این فایل صوتی نکات مهمی مطرح شده که امروز سعی می کنیم صحبتهایش را در چند مطلب بررسی کنیم. 

در فایل صوتی که شب گذشته منتشر شد ادعایی در رابطه با مدیرعامل سابق این باشگاه مطرح شده بود. مهدی رسول پناه در این فایل صوتی با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود که "چرا اینجا انقدر مدیرعامل عوض می شود؟ محمد حسن انصاری فرد شبی که می رفت، دو روز قبلش سکته کرده بود و بینی اش خونریزی داشت. من او را به بیمارستان بردم. انصاری فرد مگر آدم بدی بود؟"

بعد از این صحبت های رسول پناه با محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس تماس گرفتیم تا درباره ادعای مهدی رسول پناه درباره ایشان صحت و سقم آن را جویا شویم اما مدیرعامل سابق قرمزها اعلام کرد علاقه ای به صحبت کردن ندارد و علیرغم تماس های بسیاری که با ایشان گرفته شده پاسخگوی هیچ سوالی درباره پرسپولیس و ادعای مهدی رسول پناه نخواهد بود.

خبرنگار فوتبالی برای پیگیری این خبر با یکی از نزدیکان انصاری فرد تماس گرفتیم که وی با رد این ادعای رسول پناه اعلام کرد: بعید می دانم همچین موضوعی اتفاق افتاده باشد و من در جریان آن نباشم و فکر نمی کنم انصاری فرد سکته کرده باشد.

صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس که به صورت خصوصی و با سه نفر از خبرنگاران در خارج از ساختمان باشگاه انجام شده است و ظاهرا قرار نبوده رسانه ای شود اما بعد از انتشار فایل صوتی آن در ساعات پایانی شب گذشته در یک کانال تلگرامی به نام سرخابی که ظاهرا در ایران نیست، بازتابهای زیادی داشته است.

7655