روایت کومان از واکنش بازیکنان بارسا به باخت تحقیرآمیز و توصیه گواردیولا

روایت کومان از واکنش بازیکنان بارسا به باخت تحقیرآمیز و توصیه گواردیولا

خبرگزاری فوتبالی - کینگزلی کومان معتقد است که پپ گواردیولا در دوران حضورش در بایرن مونیخ بیشتری تاثیر را روی فوتبال او داشته و از صحبت‌هایش با بازیکنان فرانسوی بارسا پس از شکست برابر بایرن پرده برداشته است. 

به گزارش فوتبالی، کومان در 24 سالگی هنوز در ابتدای دوران فوتبالش حضور دارد اما تا به حال موفق به بازی برای تیم‌های بزرگ اروپایی مانند پاری سن ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ شده است. او در سه کشور مختلف موفق به کسب جام قهرمانی در لیگ شده و فصل گذشته با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش فینال لیگ قهرمانان برابر پی اس جی زمینه ساز قهرمانی تیمش در این رقابت‎ها شد. کومان در فصل 16 - 2015 تحت هدایت کارلو آنچلوتی در بایرن بازی کرد و از آن فصل به نیکی یاد می‌کند. این بازیکن به دیلی میل گفت: " چیزی که او از من می‌خواست این بود که نگاه متفاوتی از پستم به فوتبال داشته باشد. او از من می‌خواست در کناره‌ها بازی کنم، در نبردهای تن به تن حضور داشته باشم و از این طریق سرنوشت ساز باشم. از نظر من بازی خوب نشان دادن توانایی‌های بسیار است تا بتوانم به تیم کمک کنم، دفاع کنم و موقعیت‌های بسیار بسازم. من سبک گواردیولا در ایجاد فضا یک برابر یک را دوست دارم. داشتن چنین مربی در سن جوانی که به شما اعتماد کند و از شما بخواهد پیش بروید و بازی کنید فوق العاده است. وقتی بازی می‌کنم در تلاش هستم که کارهای زیبایی انجام دهم. "

کومان در تیم ملی فرانسه با بعضی از بازیکنان بارسلونا هم تیمی است و درباره اظهارات این بازیکنان پس از شکست 2 - 8 برابر بایرن گفت: " من با عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و کلمنت لنگله که بازیکنان فرانسوی بارسلونا هستند حرف زدم. آنها به من گفتند که ما فوتبال کاملی را ارائه کردیم. ما بسیار با انگیزه و با اعتماد به نفس بودیم. ما کاری کردیم که کسی هرگز از خاطر نخواهد برد. "

1811