پیام احساسی اوزیل برای آرسنال: یافتن وفاداری سخت است

پیام احساسی اوزیل برای آرسنال: یافتن وفاداری سخت است

خبرگزاری فوتبالی - مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان، در واکنش به حذف از فهرست 25 نفره آرسنال برای لیگ برتر انگلیس مدعی شد که یافتن وفاداری سخت شده است. 

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا روز سه شنبه نام مسوت اوزیل را از فهرست رسمی خود برای فصل 21 - 2020 خط زد و این در حالی بود که پس از بازگشایی مسابقات در ماه ژوئن حتی یک دقیقه هم به او بازی نداده بود. این تصمیم تیر آخر برای هافبک آلمانی بود که با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی ناامیدی و ناراحتی خود را به دنبال کنندگانش نشان داد. اوزیل در توییتر و اینستاگرامش نوشت: " نوشتن این پیام برای هواداران آرسنال که در چند سال گذشته برایشان بازی کردم سخت است. من واقعا عمیقا از این واقعیت که برای این فصل لیگ برتر انتخاب نشدم ناراحت هستم. من با امضای قرارداد جدید در سال 2018 وفاداری خودم را به باشگاهی که عاشقش هستم نشان دادم و این من را ناراحت می‌کند که این احساس متقابل نبوده است. همانطور که تازه فهمیدم یافتن وفاداری در این زمانه سخت شده است. من همیشه سعی کردم هر هفته مثبت بمانم که شاید به زودی شانسی برای بازگشت به میدان داشته باشم. به همین دلیل تا به حال سکوت کردم. "

او ادامه داد: " پیش از ویروس کرونا از پیشرفتی که تحت هدایت میکل آرتتا، سرمربی جدید، داشتیم بسیار خوشحال بودم. ما در مسیر مثبتی بودیم و عملکرد من واقعا خوب بود. اما پس از آن همه چیز عوض شد و من دیگر اجازه بازی برای آرسنال را نداشتم. چه چیزی می‌توانم بگویم؟ لندن هنوز برایم مثل خانه است، من هنوز دوستان خوبی در این تیم دارم و هنوز ارتباط قدرتمندی با هواداران باشگاه احساس می‌کنم. مهم نیست چه رخ دهد، من به مبارزه برای شانسم ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم هشتمین فصل حضورم در آرسنال اینطور به پایان برسد. من به شما قول می‌دهم که این تصمیم سخت چیزی را در شرایط روانی من تغییر نخواهد داد. من به بهترین شکل به تمریناتم ادامه خواهم داد و هرجایی که بتوانم از صدایم در برابر رفتار ضد انسانی و برای عدالت استفاده خواهم کرد. "

1811