ظاهر جدید رونالدو؛ موهایش را از ته تراشید!

ظاهر جدید رونالدو؛ موهایش را از ته تراشید!

خبرگزاری فوتبالی – کریستیانو رونالدو ظاهر خود را تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس که هم اکنون به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد ظاهر خود را تغییر داده و عکسی جدید به همین مناسبت از خود در اینستاگرام منتشر کرده است.

رونالدو در جدیدترین پست اینستاگرامی خود یک ویدیو از تمرینات بدنسازی خود، در حال رکاب زدن روی دوچرخه ثابت و یک عکس از خودش منتشر کرده و زیر آن نوشته است: «موفقیت در زندگی با چیزهایی که به انجام رسیده سنجیده نمی‌شود بلکه با موانعی که از سر راه برداشته‌ شده اندازه گیری می‌شود.»

نکته مهم و جالب در تصویر رونالدو تغییر مهم در موهایش است. او موهای سر خود را از انتها تراشیده. او تا به حال در میادین با سری بدون مو ظاهر نشده است اما هواداران وی باید از این به بعد به مدل جدید موی CR7 عادت کنند.

هم تیمی‌های رونالدو شب گذشته توانستند دیناموکیف را شکست دهند و به زودی هم در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا قرار خواهند گرفت که البته امکان دارد رونالدو به دلیل ابتلا به کرونا و عدم حضور در تمرینات گروهی یووه در بازی حضور نداشته باشد. دیگر غایب بازی فوق هم جرارد پیکه خواهد بود که درجریان بازی شب گذشته بارسا مقابل فرنتس واروش از زمین اخراج شد تا ملاقات دوباره با رونالدو را از دست بدهد.

1101