شجاعی: اگر کنار می‌کشیدیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر نبود

شجاعی: اگر کنار می‌کشیدیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر نبود

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: احساس مسئولیت می‌کردیم و شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌شد کنار بکشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ابوذر شجاعی در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خداراشکر تمرینات در تهران پیگیری می‌شود. در حال بستن تیم هستیم. باشگاه سعی می‌کند تا جایی که امکان دارد بازیکنان مد نظر سرمربی را جذب کند. چند نفر جذب شده‌اند و بقیه نفرات لیست را هم فکر می‌کنم در این هفته بتوانیم نهایی کنیم.

شجاعی در خصوص تمدید مجوز فعالیت مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان که باید توسط وزارت نفت ابلاغ شود: گفت این کار هنوز به صورت قطعی انجام نشده اما فرایند اداری و قانونی آن در حال انجام است. مجوزهایی از سوی نماینده محترم شهرستان اخذ شده، خود او هم پیگیر این ماجرا است و منتظریم به صورت اداری ابلاغ شود.

به دنبال جذب بودجه برای باز شدن پنجره هستیم

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد حضور نماینده این شهر در تمرینات که بعد از آن شرایط تیم رو به بهبود رفت، عنوان کرد: خودم هم در آن جلسه تمرینی بودم. علیرضا ورناصری طبق وظیفه‌ای که بر دوش خودش احساس می‌کند، در تمرین تیم حضور پیدا کرد و به اعضای تیم قوت قلب داد. او از همان ابتدا و قبل از شروع تمرینات تیم پیگیر مشکلات بود و الان هم در حالی که تمرینات تیم برگزار می‌شود، به صورت مکرر پیگیری مشکلات است. ما هم در کنار او تا جایی که در توانمان باشد انجام وظیفه می‌کنیم و امیدواریم مشکلات اداری و سازمانی به زودی حل شوند.

شجاعی در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی گفت: به دنبال حل و فصل این مساله و در حال انجام موارد مربوط به بحث جذب بودجه و اعتبارات هستیم ولی هنوز به صورت قطعی حل نشده است.

وی در خصوص اینکه سنگ اندازی‌هایی برای فعالیت مدیران نفت مسجد سلیمان صورت گرفت، اظهار داشت: به خاطر شرایط حاکم بر تیم اجازه بدهید در این مورد صحبتی نکنیم تا زمانی که تیم پا بگیرد. بعد از آن اگر نیاز شد در این زمینه حتماً صحبت می‌کنم اما در حال حاضر تمام هم و غم خودمان را برای موفقیت تیم گذاشته‌ایم. با همه سختی‌ها پای کار آمدیم و گفتیم حق الناس است. حق مردم این خطه است که تیم داشته باشند. ما هم انجام وظیفه می‌کنیم. هرچند مشکلات بودجه‌ای و ساختاری، کم و بیش و کوچک یا بزرگ به قوت خودشان باقی هستند اما در حال طی کردن روال کار هستیم.

کناره‌گیری کردیم اما احساس مسئولیت کردیم

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد کناره گیری‌ خودش، مصطفی سلیمانی و مجتبی حسینی و بازگشت به کارشان، گفت: دیدیم اگر بخواهیم کنار بکشیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و تیمی به نام نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر وجود نخواهد داشت. شرایط به گونه‌ای بود که نمی‌شد کنار بکشیم. احساس مسئولیت می‌کردیم. به همراه مصطفی سلیمانی و مجتبی حسینی کار را ادامه دادیم.

وی افزود: مشکلاتی هم در ادامه به وجود آمد اما صحبت‌هایی انجام شد و مسئولان مانند فرماندار، استاندارد و نماینده شهرمان در کار پیگیری بودجه و رفع مشکلات اداری، تلاش کردند. همه دست به دست هم دادند تا تیم بتواند حضور موفقی در لیگ برتر داشته باشد. چند بازی تدارکاتی هم مثل بازی با استقلال و شهرخودرو انجام داد. در بازی‌های آتی هم قرار است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده با چند تیم لیگ برتری ولی یکی بازی کنند تا قبل از شروع لیگ، تیم به آمادگی لازم برسد.

به تامین بودجه فصل جدید خوشبین هستیم

وی در مورد جذب بازیکنان جدید با توجه به جدایی بازیکنان فصل گذشته، عنوان کرد: در مورد شاکله تیم و همچنین بودجه لازم، با مجتبی حسین صحبت کردیم. جذب اعتبار کمی انجام شد تا شرایط تیم را در اردوی تهران تثبیت کنیم. هزینه‌های تیم را از طریق برخی دوستان تامین کردیم و آن‌ها بخش‌هایی را کمک کردند اما بودجه اصلی تیم و تامین اعتبار قطعی را در حال پیگیری و به آن خوش بین هستیم.

شجاعی با اشاره به بودجه این فصل تصریح کرد: بودجه قطعی ما هفته آینده مشخص می‌شود ولی برای بستن لیست سرمربی تا جاییکه توانستیم در مسیر خواسته‌های او حرکت کردیم. اخیراً هم یکی دو بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و این مسیر ادامه دارد. بازیکنان به خاطر قرارداد یکساله و همچنین پیشنهادهایی که داشتند از تیم جدا شدند و این در برهه‌ای بود که باشگاه و تیم در بلاتکلیفی قرار داشتند.

فسخ فرعباسی دارای اشکال است

سرپرست نفت مسجدسلیمان در مورد وضعیت حبیب فرعباسی عنوان کرد: او با ما قرارداد دو ساله داشت و در این شرایط به فدراسیون رفت و فسخ کرد. ما هم به تبع آن شکایتی علیه خودش و باشگاه تراکتور تنظیم کردیم که در فدراسیون پیگیری و روال اداریش طی می‌شود. فرعباسی در تمرینات تراکتور شرکت کرده و با آن‌ها قرارداد بسته، ما هم شکایتمان را مبنی بر اینکه با ما قرارداد دارد به فدراسیون داریم. فسخی که او انجام داده از نظر ما دارای اشکال است.

تعویق مسابقات لیگ برای ما فرصت است

شجاعی در خصوص تکمیل لیست نقل و انتقالات این فصل تیم گفت: مجتبی حسینی و دوستانش در تهران در حال بستن لیست هستند. قرارداد بلبلی را دیروز ثبت کردیم و ان‌شاالله برای پست های باقیمانده اقدامات لازم انجام خواهد شد. بازیکنان خوب توسط باشگاه‌های دیگر جذب شده‌اند و ما برای بازیکنان باقی مانده باید تلاش کنیم و مذاکراتی را انجام بدهیم. جذب بازیکن اکنون برای ما پیچیده‌تر شده اما تعویق لیگ برایمان خیلی خوب بود چون تمریناتمان بهتر می‌شود. این تعویق برای تیم‌هایی مثل ما که کارشان را دیر شروع کردند یک فرصت است.

6641