عبدی: برای بازیکنان پرسپولیس همیشه پیشنهاد خارجی وجود دارد

عبدی: برای بازیکنان پرسپولیس همیشه پیشنهاد خارجی وجود دارد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن تیمی مثل پرسپولیس همیشه پیشنهاد خارجی دارد، اما باید یاد بگیریم که هم بازیکن و مدیریت به قراردادها پایبند باشیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین عبدی در خصوص شرایط عجیب و غریب چند روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من همه مشکلات ریشه در مسائل مالی و پول دارد. وقتی پول وجود داشته باشد مدیری که قول می‌دهد، می‌تواند به قولش عمل کند.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنان مهم پرسپولیس مانند بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده در این شرایط پیشنهادات خوبی داشتند و می‌خواستند از پرسپولیس جدا شوند، افزود: بالاخره برای بازیکن تیمی مثل پرسپولیس همیشه پیشنهاد هست، اما باید یاد بگیریم که به قراردادها پایبند باشیم. از سوی دیگر مدیریت هم باید بندهای قرارداد را اجرا کند، باز هم می‌گویم که اگر مشکل مالی نباشد هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سووال که به نظرش مقصر شرایط این روزهای چه کسی است؟ گفت: معمولا شرایط پرسپولیس همیشه به همین شکل بوده و حواشی وجود داشته، اما بهتر است که مدیریت نسبت به قراردادی که می‌بندد متعهد باشد. اگر این اتفاق افتاد و باشگاه نظم مالی داشته باشد مشکلی به وجود نمی‌آید.

عبدی در خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز خاطر نشان کرد: شانس همیشه وجود دارد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پرسپولیسی‌ها باید در روز بازی تمام تمرکز خود را در زمین بگذارند تا در نهایت به قهرمانی برساند.

وی در خصوص برخی مشکلات و اختلاف‌هایی که بین پیشکسوتان پرسپولیس مانند علی کریمی و افشین پیروانی پیش آمده گفت: چنین اختلافات و مشکلاتی خوب نیست و می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره اینکه گفته شده او هم یکی از گزینه های جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس است، یادآور شد: من اصلا چنین چیزی نشنیدم و چنین صحبتی هم نشده است. متاسفانه برخی فقط می‌خواهند با اسامی بازی کنند. موضوع جانشینی من به جای «یحیی گل‌محمدی» بازی با اسامی است. بعضی ها دوست دارند همیشه حاشیه درست کنند.

6641