سیاوش بختیاری زاده: حالا فولاد می‌ماند و قهرمانی!

سیاوش بختیاری زاده: حالا فولاد می‌ماند و قهرمانی!

خبرگزاری فوتبالی- اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مردم خوزستان به کمتر از قهرمانی فولاد راضی نیستند و خدا را شکر هر بازیکنی که نکونام درخواست داشته، جذب شده است و هر آن چه از امکانات و بودجه نیز نیاز باشد، در اختیار این سرمربی قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری زاده در ابتدا با تشکر از مدیریت باشگاه فولاد بابت انتخاب عزیز فریسات به عنوان سرمربی تیم فولادنوین، اظهارکرد: آن ها با این انتخاب نشان دادند، توانسته اند تا حدود زیادی حلقه مفقوده باشگاه را پیدا کنند. البته جایگاه فریسات بالاتر از سرمربیگری در لیگ ۲ است و حتی توانایی کار در تیم اصلی فولاد را هم دارد. باید به حسن هوری نیز که پیش از این هدایت تیم را برعهده داشت و نمی دانم به چه دلیل از تیم جدا شد، خدا قوت بگویم.

وی درباره روند نقل و انتقالات در باشگاه فولاد نیز گفت: هر باشگاهی که در نقل و انتقالات قوی کار کند، می تواند در لیگ حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اما اگر باشگاه و سرمربی نتوانند با دید فنی قوی خواسته ها و نیازهای تیمش را برطرف کند، آن تیم مطمئنا در لیگ با مشکلات فراوانی رو به رو خواهد شد که در این زمینه نیز فولاد که باید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بجنگند، تلاش داشته تا با هزینه های آنچنانی بازیکنانی را جذب کند که توانایی کار در هر سه جبهه را داشته باشد. ضمن این که فولاد دو اردوی خوب داشته و چندین بازی تدارکاتی نیز انجام داده است تا با شرایطی ایده آل در لیگ حضور پیدا کند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: البته وقتی به لیست خروجی فولاد و ورودی آن نگاه می کنیم، این ۲ لیست تا حدود زیادی ما را به فکر وا می دارد که آیا گرفتن ۲ بازیکن جوان از تیم های پایه ذوب آهن می تواند جوابگوی نیازهای فولاد خوزستان باشد و آیا این نوع بازیکنان را نمی شد در تیم های پایه فولاد که هر ساله هزینه های گزافی روی دوش باشگاه می گذارند، پیدا کرد؟ به هر حال چگونه با این بازیکنان جوان قرارداد بسته می شود و چرا چنین فرصتی را در اختیار بازیکنان جوان بومی خوزستان قرار نمی دهند؟

وی با بیان این که باتوجه به مقام سوم سال گذشته فولاد در لیگ برتر و راه یابی به پلی آف آسیا ضمن تشکر از آذری و نکونام، باید بگویم در لیگ بیستم مردم خوزستان به کمتر از قهرمانی راضی نیستند، افزود: خدا را شکر هر بازیکنی که نکونام درخواست داشته، جذب شده است و هر آن چه از امکانات و بودجه نیاز باشد نیز در اختیار این سرمربی قرار دارد. ان‌شاء‌الله فولاد به صورتی برای لیگ آماده شود که از همان شروع بتواند خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرده و همه حریفان روی فولاد به عنوان مدعی حساب کنند.

بختیاری زاده بیان کرد: دو تیم نفتی خوزستان به دلیل حمایت نشدن نتوانسته اند بازیکنان مدنظر را جذب کنند ولی خدا را شکر فولاد با حمایت عظیمی که از سوی شرکت فولاد و حتی مسئولان سیاسی استان دارد، با فراغ بال و بدون تنش و حاشیه، اقدام به جذب بازیکن کرد و به هر آن چه خواست، رسیده است و حالا تنها این تیم می ماند و کسب عنوان قهرمانی و شادی دوباره دل مردم خوزستان.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر تیم های خوزستانی به داشته های استان شد و عنوان کرد: امیدوارم در لیگ بیستم شاهد استفاده از جوانان خوزستانی و بها به آن ها باشیم. فصل گذشته شاهد بودیم که سینا مریدی که یک بازیکن جوان و با استعداد است برای دو بار از فولاد و فوتبال خداحافظی کرد و چرا یک بازیکن که آینده خوبی در انتظار او است باید در اوج کنار برود؟ البته خدا را شکر مریدی که پرسپولیس نیز قبلا خواهان به خدمت گرفتن او بود، مجدد به فوتبال برگشت. به هر حال باید باشگاه های خوزستانی به ظرفیت فوتبالیست های استان به خوبی توجه کنند و کمتر نگاه به بازیکنان خارج از استان داشته باشند.

6641