کیه‌زا پس از اولین حضور در لیگ قهرمانان و برد: از این بهتر نمی‌شد!

کیه‌زا پس از اولین حضور در لیگ قهرمانان و برد: از این بهتر نمی‌شد!

خبرگزاری فوتبالی – فدریکو کیه‌زا اعلام کرده شروعش با یوونتوس در لیگ  قهرمانان امکان نداشت از این بهتر شود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس توانست شب گذشته در اولین بازی لیگ قهرمانان برای پیرلو به عنوان سرمربی و کیه‌زا به عنوان بازیکن، برنده شود و دیدار خارج از خانه خود مقابل دیناموکیف را با نتیجه ۲-۱ پشت سر بگذارد. کیه‌زا یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

کیه‌زا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: خودم را در احتیار سرمربی گذاشتم و هر کاری از من خواست انجام دادم که شامل بازی در کناره‌ها و عبور از یار مستقیم در زمانی که توپ را در اختیار داشتم بود. اولین حضورم در لیگ قهرمانان بی‌نظیر بود. مخصوصا اینکه توانستیم برنده شویم. بنابراین از این بهتر نمی‌شد. می‌خواستیم برنده شویم و با قدرت شروع کنیم.

مهاجم تیم یوونتوس در ادامه گفت: انتقادات زیادی پس از بازی مقابل کروتونه و تساوی شد که البته طبیعی بود زیرا انتظارات از یوونتوس همیشه بالا است. از ما انتظار دارند هر بار وارد زمین مسابقه می‌شویم، برنده از بازی بیرون بیاییم.

کیه‌زا در ادامه گفت: هرجایی که سرمربی من را قرار دهد بازی می‌کنم و مطمئن می‌شوم که آماده هستم. مربی از ما خواست تا هجومی و در زمین حریف بازی کنیم و بازیکنان حریف را در کناره‌ها پشت سر بگذاریم. ما هر دو وظیفه را در این بازی به خوبی انجام دادیم.

1101